Danielen Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg har lyst på sånne tøffe hvite felger til lille mazdan min, men noen som har noen linker, evt priser som jeg kan gå etter? . Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kollevoll.no Gundersenmotorsport.no Skal selv ha meg et sett med de gamle Compomotive MO serien med 5-spoke. Men det blir ikke denne vinteren. Får klare meg med hvitlakkerte orginalfelger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 kan vurdere å selge mine.. se GT-R linken i signaturen.. Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 pris og dimensjon? ;) Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Vet faktisk nesten ikkje noe om felgene.. De stod på bilen når jeg kjøpte den, står ikkje noe som helst på de angånde merke osv.. Jeg kjører på 205/40/17, felgene har en breeeed kant.. bredere i virkeligheten enn på bildene :) Om jeg beholder de kommer jeg til å lakkere de om nå i vinter, de er heller ikkje originalt hvite.. Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 kan vurdere å selge mine.. se GT-R linken i signaturen.. Med mindre Danielen har GT-R, så passer nok ikke felgene dine, da alle 323 bg, foruten GT-R, har 4 bolts hjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ja har nok 323 jeg... og trokke jeg hadde fått på dekka med de dimensjonen alikevel:P men takk for hjelpen Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ja har nok 323 jeg... og trokke jeg hadde fått på dekka med de dimensjonen alikevel:P men takk for hjelpen Hadde 16" med 205/45/16 på den gamle 323 BG'en som eg hadde, gikk fint som snus det med 40 mm senking. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg