alcapaal Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ahh ok. Vel, shit happens. Skjer sikkert meg og i vinter.Kommer bilder fredagen. Er vel akkurat samme lakk kode som du har og. =D Gleder meg som en UNGE nå. Edit: Og idag, sto jeg teoriprøven! *skryte* Så nå venter jeg bare på oppkjøringstime, får vel svar iløpet av dagen. Dette blir saker vettu! Edit2: Fikk ikke noe svar idag, de hadde ikke fått svar fra BT enda. Men noen som har peiling på hvor lang ventetiden er nå? Hu dama jeg snakka med virka helt grønn. Kan fort ta et par uker ja... men husk at bilen går på bensin å ikke førerkort cheers Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hehe joda, stemmer jo det =) Jeg blir uansett ikke og kjøre uten rød L og med en av foreldrene mine ved siden av. Risikerer ikke noe som er så nært som det er nå. Har kompiser som får kjøre rundt på meg til lappen kommer. Så får vi se om jeg ikke får tatt meg et par turer på et øde sted eller noe slikt. Gleder meg sinnsykt til fredagen nå iallfall! På Fredagen kommer det masse masse bilder! :D Det jeg håper på å få gjort i helga er: Prøve å få tatt ut tallskivene, scanne dem og prøve å få til noe jeg blir fornøyd med. Kanskje lakke nålene og sånn. Noen som har mal på disse? Fant noen bilder på en engelsk side, men speedometeret telte i mph. Laget en egen tråd om det med mal, får jeg ikke svar innen jeg har fått scannet mine legger jeg de ut, hvis noen andre vil ha: http://www.bilforumet.no/topic/84795-speedometer-mal/?do=findComment&comment=891245 Skal få tatt bilder av absolutt alt som blir gjort med bilen. Moro og ha til senere. Føretter osv. =D Håper, men tviler, på at jeg får kjøpt noe anlegg i denne mnd. Får prøve å få det til i desember. I mellomtiden får jeg ta opp kassetter fra cd eller noe, hehehe. Ta fram pappa`s gamle samling. Nei, holder meg til radioen i første omgang jeg Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Du kan sikkert få kjøpe CD\Radioen jeg har b-b-b-illig om det er interessant:D (Sony Xplod 4x45w, RDS\CD) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hvor mye vil du ha for den vidder? Har du bytta msn adresse eller har du flytta fra pcn? Fikk idag svar på hvor lenge jeg måtte vente før jeg fikk oppkjøringstime. 26. november. Altså i underkant av 4 uker. Jaja, man overlever vel det og. Har iallfall bil og skru og fikse på mens jeg venter. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Lønna kom ikke inn idag, som jeg hadde håpet på, så bilen blir hentet imorgen, og jeg har fri :D Håper på å få gjort et par ting allerede da. For det første skal jeg kjøre! Så skal jeg få sett på eksosanlegget, for det var en skade der, som han hadde fiksa selv for et års tid tilbake. Den reperasjonen holder sikkert den, men jeg klarer ikke å leve med den, så den skal byttes. Den håper jeg på å få bytta iløpet av helga. Også merka jeg sist vi lånte bilen at den tok nedi med skvettlappene bak med full bil og 4 vinterdekk baki. Nå vet ikke jeg om det er sånn, men jeg tror jeg skal byttedempere bak, kanskje foran, dette får jeg ta når jeg får råd til det. Også håper jeg på å få kjøpt cd-spiller så jeg får montert denne, og kanskje jeg investerer i et par høyttalere også. Dette blir gjort til helga, håper jeg. Også kommer det masse bilder imorra! Masse masse bilder. Det tror jeg dere vil like =) Ja, det var dagens uppdate, nå må jeg stikke på jobb. -i Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d0rk Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 nice, ja 240 har jeg sett man kan ha det mye artig med! :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 nice, ja 240 har jeg sett man kan ha det mye artig med! :D:D Hehe, ja man kan visst det. Satser på å få mye moro ut av bilen jeg og. Imorra kommer det en kjempeuppdate! Med bilder og snacks! Gled dere! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Update sa du? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Halla! Sorry at det ble en dag forseint, men ble såpass mye kjøring igår at jeg bare la meg når jeg kom hjem :( Vel, uansett, har hebta bilen, og den går som en drøm, og den er faktisk moro og kjøre. Nå har jeg ikke kjørt så veldig mye annet enn bmw`n på kjøreskolen og legacyn til pappa heller da.. Men jeg digger den, og det er jo det som teller? Still in love! Bilder her, litt mørkt, men det får gå =) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Gratulerer med bil! Bra du er fornøyd. Kjør fint. Ser du må finne fram filla og tørke støv violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Heheh =) Ja, bilen er veldig skitten akkurat nå, beklager det. Skal få tatt noen finere bilder senere, er bare det at jeg ikke henta bilen før 20:30, og vi var ikke hjemme før i 22:00 tiden tenker jeg. Da rakk jeg et par bilder før jeg kjørte ut igjen. Mørke var de og =( Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Endelig noen bilder =) Ta noen i lyset også, og husk å vask litt inni bilen før ;) Fint at du liker bilen, og er førnøyd med den. Sender deg et par bilder som avtalt via PM her på bilforumet. Stå på vindre! Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jæjæ, var ute og kjørte en tur ista, har desverre ikke vaska den enda. Men knipsa litt da! Dakar sjitne volvo`n miijjn Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 nice;) gratuler igjen me bil ja:) legger ut et bilde av min igjen etter at jeg rettet ut bulken på bakskjermen:) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Fin 240!men du burde få fatt i den lista som mangler over støtfangeren,blir mye finere da Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg