Glenn` Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Skal ha litt anlegg til bilen men har ikke tenkt å bruke all verden på det siden jeg liker å bruke pengene på motor istede for anlegg.Har 2 av disse i hatthylla og ellers en gammel spiller og forsterker.Det jeg hadde tenkt på i første omgang var denne spilleren og denne forsterkeren.Vet det ikke er noe store saker men er jo som sagt ikke ute etter å bruke så mye på dette heller.Noen som tror dette blir å passe til meg da? Videre skal jeg kjøpe meg sub så hvis dere har noen annbefalinger om subber og bra kasser som ikke er så alt for dyr kan dere skrive det inn :) 12" var det jeg hadde tenkt på. Takker for alle svar :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Skal ha litt anlegg til bilen men har ikke tenkt å bruke all verden på det siden jeg liker å bruke pengene på motor istede for anlegg.Har 2 av disse i hatthylla og ellers en gammel spiller og forsterker.Det jeg hadde tenkt på i første omgang var denne spilleren og denne forsterkeren.Vet det ikke er noe store saker men er jo som sagt ikke ute etter å bruke så mye på dette heller.Noen som tror dette blir å passe til meg da? Videre skal jeg kjøpe meg sub så hvis dere har noen annbefalinger om subber og bra kasser som ikke er så alt for dyr kan dere skrive det inn :) 12" var det jeg hadde tenkt på. Takker for alle svar :) Tja, hva med denne Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 kanskje det ja...noen som vet en plass der de selger bare kasser da? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 kanskje det ja...noen som vet en plass der de selger bare kasser da? http://www.ljudia.no Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 best med åpen eller lukket?kommer vell kanskje ann på hvordan bilen er og sånt men det er en 740. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 best med åpen eller lukket?kommer vell kanskje ann på hvordan bilen er og sånt men det er en 740. har du ikke,eller skal ikke ha frontsett/ høyttalere forran?? jeg som er drunk nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 best med åpen eller lukket?kommer vell kanskje ann på hvordan bilen er og sånt men det er en 740. Mer med hva slags lyd du liker. Utgangs ounktett så spiller porta høyer, mens lukka finere. Men ved porta så må volum og port diam og lengde passe til sub. Ved lukka så må volum passe til sub. (men kan tillate større avik enn ved porta) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 har du ikke,eller skal ikke ha frontsett/ høyttalere forran?? jeg som er drunk nå?? har noen høytalere forran.men er jo ikke all verden.er vell best å kjøpe frontsett med delefilter?har tenkt på å å kjøpe nye fremme også Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Skal ha litt anlegg til bilen men har ikke tenkt å bruke all verden på det siden jeg liker å bruke pengene på motor istede for anlegg.Har 2 av disse i hatthylla og ellers en gammel spiller og forsterker.Det jeg hadde tenkt på i første omgang var denne spilleren og denne forsterkeren.Vet det ikke er noe store saker men er jo som sagt ikke ute etter å bruke så mye på dette heller.Noen som tror dette blir å passe til meg da? Videre skal jeg kjøpe meg sub så hvis dere har noen annbefalinger om subber og bra kasser som ikke er så alt for dyr kan dere skrive det inn :) 12" var det jeg hadde tenkt på. Takker for alle svar :) Jeg har de 6×9" i hattehylla mi, og det er bra lyd i dem... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Gå på dynabel og se på bilforsterkeren bf8040 Så kan du se på iceaudio og se på helix deep blue subben. Da får det et billig men pent spillende anlegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Gå på dynabel og se på bilforsterkeren bf8040Så kan du se på iceaudio og se på helix deep blue subben. Da får det et billig men pent spillende anlegg :) takk takk :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg har de 6×9" i hattehylla mi, og det er bra lyd i dem... Kan du fortelle meg hvordan du fikk de til å spille bra? :confused: Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Kan du fortelle meg hvordan du fikk de til å spille bra? :confused: Koblet dem til en forsterker og kjører dem på toppmodelen til calrion - bråker ganske bra i bilen min det... (med litt hjelp fra et front sett oxo da, men...) Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg