DonBambus Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 bilen lager skranglelyd fra motor?/girkasse? når eg løser den. spiller ingen rolle hva gir den står i. den skrangler. men det er ikke hver gang. bare nesten. nesten som om det spiller rolle hva turtall eg har og hvor hurtig eg løser ut clutchen? hva som er gåent? help me!! fikk bilen på veien for en uke siden.. vil ikke miste den igjen. :) Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 kan vel være katalysatoren som skrangler oppi tunellen. eller noe løse muttere skruer som slår innpå når motoren vibrerer ? :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 løser bilen? clutchen? da er det i tilfelle utløserlageret som er gåent.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonBambus Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hei, har ingen katalysator. så den er det nok ikke :) utløserlageret. ok, er dette en dyr del? litt seint nå. må få sett på det imorgen. ja når eg løser ut bilen fra null fart til å få den til å bevege på seg :) Siter Seat 1.8 Sport 2000 - Solgt etter 3mnd Audi S4 Varebil 1993 - Kondømt etter 4mnd Audi S2 Coupe 1991 - Solgt Toyota Carina 1.8 Ultra 1996 - Bruksbilen :D Mazda RX2 1972 - Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg