KennethA Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hvordan får jeg lyd inn på cd spiller fra en Nextbase dvd/skjerm når jeg ikke har innganger på cd spilleren. En kamerat snakka om no som heter Fm converter. Er det noe som fins i det hele tatt? Har snakka med en på Expert om det og han mente det var umulig. Noen som veit noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hva slags spiller har du? Mulig du kan kjøpe et løst adapter som lar deg koble til skjermen.. FM-modulator er en løsning, men vil ikke gi den beste lydkvaliteten. Skal du derimot bare ha lyd er det en ok løsning. Sjekk dog andre muligheter først... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Fm-Modulator het det ja. Hvor får jeg kjøpt noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hvis det er en CD-spiller som også har inngang for CD-skifter, finnes det overganger for å gjøre om denne til en AUX-inngang. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Fm-Modulator het det ja. Hvor får jeg kjøpt noe sånt? Det skaffer sikkert Fort knoxs. Hvis du ikke vil handle der, kan sikkert jeg fixse en slik. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Personlig foretrekker jeg å kjøpe spiller med inngang for AUX, slik at jeg kan koble til hva det skulle være senere, om jeg kjøper noe fancy shit. PS2 e.l. Tenke litt langsiktig :D I ditt tilfelle blir FM-modulator enklest, men lydmessig er det vel bedre (og dyrere...) løsninger. Er ikke spilleren dyr, tror jeg jeg ville spart litt og fått tak i en annen. JVC har spillere med AUX-innganger (hvor du ikke trenger et svindyrt adapter som til Pioneer-spillere), som ikke koster allverden. Tror jeg. Hadde hvertfall en for et par år siden, med inngang til AUX både i front og bak, og den kosta ikke rare greiene! :) Mvh Jan Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hey, hey, hey. Kom på: Kjøp deg en billig forsterker! Bedre lyd, og problem løst! :) Da kan du jo dumpe CD-spilleren. Regner med DVD-greia tar MP3 og CD?? :) Mvh Jan Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Takker for svar. Saken er at jeg solgte bilen min med den dvd skjermen. Han fikk ikke med pioneer cdspilleren min med aux innganger. Han hadde ikke det på sin spiller. Så da blir det nok en sånn fm modulator på fort knox for han. Ringer i morra og hører på pris og sånn, så får han fikse det selv. Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg