Gå til innhold

Ny eier av 240 TIC!

Ranger emnet

mbrun

Anbefalte innlegg

Om jeg ikke husker feil, så er 16v topp med 230ft stempler en dårlig kombinasjon.

Sikkert noen som vet om dette stemmer.

Får håpe du tar feil. Hvis ikke ville det vært fint å fått svar på det så fort som mulig, før jeg setter sammen resten av bilen.

240 TIC 16v :driving

360gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

B204FT toppen har mindre kanaler og ventiler enn B234F toppen om jeg ikke tar feil nå?

er du dom? selfølgelig har en 16V turbo topp større kanaler og ventiler en en suge topp! B204FT og GT toppen er turbo topper så

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenti:B234FT er ALDRI produsert! så kan være B204FT/GT eller en B234F som er ombygget da.....

hmm.... trur ikke du har rett der..... ikke veit jeg, men jeg har ei bok fra volvo (de grønne som dem bruker på verkstedet) å den omhandler B204/234 F/FT/GT, så jeg trur etter det jeg har skjønt av den boka att man får tak i 234FT ja! men jeg skla ikke påstå noe....!

Long Roof Racing Rules puke :ass

Petter`n!

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenti:B234FT er ALDRI produsert! så kan være B204FT/GT eller en B234F som er ombygget da.....

hmm.... trur ikke du har rett der..... ikke veit jeg, men jeg har ei bok fra volvo (de grønne som dem bruker på verkstedet) å den omhandler B204/234 F/FT/GT, så jeg trur etter det jeg har skjønt av den boka att man får tak i 234FT ja! men jeg skla ikke påstå noe....!

Long Roof Racing Rules puke :ass

Petter`n!

ALDRI sett eller hørt d jeg nei. og Vadis har heller ingen deller til noe B234FT!

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider