Hole Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Har fjører som skal senke bilen min 40 mm forran og bak og jeg skal også sette på korte dempere.. Hvordan er erfaringene med dette? Kommer bilen til å sige ned på baken etterhvert? Bør jeg sette på senkeskåler fremme så jeg får en 55/40 senk? Hater når den er lavere bak enn forran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 jeg hadde 40/ 40 og den ble lavere foran enn bak, ble mere 40/ 30 og det funket iallefall i 2 år før jeg solgte den, men ville ha satset på 55/40 ja:) så har du litt å gå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdog Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Passaten min er senka ca 120mm.Fitti helvete gutter den er LAV.Den er til salgs på grunn av nytt prosjekt.Denne gangen har blir dt en passat 94modell b4.Max senk og 14 toms schmidt th line 3 delte felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ser sikkert rått ut med så mye senk, men dette er en familiebil som skal kunne brukes av kjerringa mi også, så da blir det sikkert nok med 55/40 senk. Er sikkert for mye i følge ho, men litt senk må man ha. Noen som har tips på dempere som er gode både i kvalitet og pris, det skal være korte gassdempere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg