nissan_kar Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 lyd messig... hva er forskjell på dy9310 og dy9410.. sånn i bass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ingen som veit..? er ikke sikker på hvem av dem jeg skal ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Forskjellen her er ikke så VELDIG stor, men noe. DY9310 har 15 mm slaglengde mens 9410 har 20mm. Dette behover ikke bety allverden, men i teorien skal vel 9410 kunne fremkalle noe mer "dunk" enn 9310. Videre ser du magnetene at det er en forskjell. Dobbelmagnet vs. multimagnet!! Forskjellen her er jeg ikke riktig sikker på, men det fremkommer nok at 9410 vil være en del vanskeligere å drive enn 9310. For å si det enkelt, det hele vil komme an på hvor stor forsterker du har! Videre er det vel kanskje en idé å snakke med eltek, da de bør ha mye mer å si om dette enn meg uansett!!! Varierer sikkert en del i hvor stor kasse de skal ha også!! Etter en nærmere titt viser det seg faktisk at 9310 skal ha 10 liter større kasse enn 9410. Håper dette var noe oppklarende for deg?! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 takker.. hjalp litt.. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg