Dunluper Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er mange som har spurt meg om jeg kunne lage en tråd her, så da gjør jeg det. Bildene er tatt med ett Canon eos 350d kamera med canon ef-s 17-85mm opptikk. Div bilder Gatebil september 05 - mer bilder kommer. Siter www.FransN.com Bilder av din bli?? send PM eller Mail Canon + Apple + Adobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 er du utdannet fotograf? dette må være noen av de beste bildene jeg har sett på lenge :) en av norges peneste s14a ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 dette var skikkelig nice bilder må jeg bare si. liker spesielt bilde nr 1. :D keep up the good work :) Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det der kan du :) Likte veldig godt bildene av 200sx'n. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 respekt !!!! fine bilder.. rett inn i arkivet med dem ja.. :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Kan ikke bli bedre. :) Alltid likt bildene dine. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Du som er på evo.no? Det motorbildet var helt rått.. hellothere Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunluper Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 fint dere liker det. la ut noen nye fra gatebil kommer en del mer. Du som er på evo.no? Det motorbildet var helt rått.. hellothere er innom noen ganger ja Siter www.FransN.com Bilder av din bli?? send PM eller Mail Canon + Apple + Adobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 fy **** så pene bilder. fortsett og legg ut bilder :D Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 sinnsyke bra bilder! hva koster egentlig et slikt kamera?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Rett og slett nydelige bilder :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 sinnsyke bra bilder! hva koster egentlig et slikt kamera?? Faktisk ikke veldig mye,huset i seg selv koster vel rundt 5k.. Noe annet med linsa Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunluper Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 sinnsyke bra bilder! hva koster egentlig et slikt kamera?? Kamera Objektiv Siter www.FransN.com Bilder av din bli?? send PM eller Mail Canon + Apple + Adobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Nydelige bilder :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det tåler å bli gjentatt... Nydelige bilder! 5/5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg