Gå til innhold

Tung drifting

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bare litt OT:

 

Ikke f... om du har liggi breiere enn kim-andre på varna, hehe, han stilte opp karten på toppen av dumpa og holdt den sidelengs hele veien ned - med MINI! :D

 

Skal vi vedde? ;) Begynte med å legge Cadetti'n på tvers når jeg var 8, har ikke slutta enda :D

 

Neida, for all del. Veit ikke hvem du snakker om en gang jeg, men jeg kjørte aktivt i 7-8 år, så i forhold til de fleste har jeg ligget mest på tvers... haha :D

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faktisk så er den døll uten ja. Mye kulere med, kan jo ligge sidelengs helt til du er tom for diesel :D

 

En gokart blir IKKE skadet av sladding. Punktum ;) Jeg har ligget mer på tvers med gokart enn de fleste har gjort med egentlig alt de har kjørt tipper jeg, null problem!

da kan du spørre de som jobber på starmoen, de konstaterer nokk at jeg lå veldig bredt. stilte opp forann nesten hver sving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paralelldrifting med go-cart er morro. Jeg og en kamerat gjorde det i danmark. Kanskje det feteste var når jeg kjørte forbi en liten gutt i en sving med full sladd :hammer

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paralelldrifting med go-cart er morro. Jeg og en kamerat gjorde det i danmark. Kanskje det feteste var når jeg kjørte forbi en liten gutt i en sving med full sladd :hammer

 

Gjorde det på Huysmann engang, breisladd gjennom hele den store svingen på enden av rettstrekka - samtidig som jeg kjørte forbi en på yttern. Fikk en fin (om litt treg) inngang til s-komboen kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår