Lance Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jiizes for en gjeng....:D Helt ærlig så er alle jeg kjenner etter meg pga den bilen, men så lenge jeg er glad i den så kan hele verden mase det de er gode for. Bryr meg egentlig fint lite. Hakker bare tilbake. Litt synd at det var så mange som hadde skrevet etter svaret mitt allerede, for jeg hadde et svar til cheesen...eller rettere sagt noen spørsmål. At folket legger ut fødselsdager og slikt er jo ganske nyttig, spes i dette tilfellet...:D Født 1988 altså? Tøffing på moped? Jeg RYGGER fra deg!!! Nei, gjør heller narr av bilen min den dagen du kommer med en RS6 eller noe i den duren. Så skal jeg heller prøve å bli litt misunnelig på deg :hammer Ellers mener jeg at folk som deg som tilsynelatende bare tråler rundt etter noe å gjøre narr av, fortjener to tette og en badehette. End of THAT topic. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 sorry sa jeg da. var jo meint som tull da. vart litt revet med av cheesen. jeg personelig liker ikke audi 80. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 slapp av litt a..Er det virkelig så big deal!? Fårbainna tosk Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jiizes for en gjeng....:DHelt ærlig så er alle jeg kjenner etter meg pga den bilen, men så lenge jeg er glad i den så kan hele verden mase det de er gode for. Bryr meg egentlig fint lite. Hakker bare tilbake. Litt synd at det var så mange som hadde skrevet etter svaret mitt allerede, for jeg hadde et svar til cheesen...eller rettere sagt noen spørsmål. At folket legger ut fødselsdager og slikt er jo ganske nyttig, spes i dette tilfellet...:D Født 1988 altså? Tøffing på moped? Jeg RYGGER fra deg!!! Nei, gjør heller narr av bilen min den dagen du kommer med en RS6 eller noe i den duren. Så skal jeg heller prøve å bli litt misunnelig på deg :hammer Ellers mener jeg at folk som deg som tilsynelatende bare tråler rundt etter noe å gjøre narr av, fortjener to tette og en badehette. End of THAT topic. vær stolt får at du ikek bryr dg om hva folt sier om biler din. sorry får det jeg skreiv her tidligere. angrer litt. bare gjor som du selv vill og ikke hør på folk som ikke har noen tro på bilen din. stå på! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 MoRt1N my man, ta livet med ro!!:D DU trenger ikke å ha dårlig samvittighet, mener hvertfall jeg. Jeg tok ironien din i det første innlegget ditt, lo litt sjøl. 10.000,- i mellomlegg for en Lada? I innbytte for den jeg har? Joda...takk for den:D Håper du sover godt i natt, det jeg skrev var ikke myntet på deg. Eneste er at jeg blir litt småirritert på folk som cheesen, som SELV OM han forhåpentligvis forstår at verden ikke består av én type mennesker som alle har samme smak overfor alt, MÅ disse folk som har en biltype som HAN ikke liker. Og akkurat det blir så mye bedre av at han faktisk har vel et år igjen til han får lappen, og dermed teknisk sett ikke er "gammel nok" for å skrive et sånt innlegg. Jeg vet ikke om han har bil allerede, men...derfor slengte jeg på den kommentaren med RS6. Bare synd at alle kom meg i forkjøpet med å sette ham på plass uhhmmwhat? :D Og at du ikke liker Audi gjør meg ingenting, bare bra at mangfoldet er stort her inne! Ellers hadde jo ting blitt ganske kjedelige etterhvert? :cab :cab :cab :cab :cab :cab :cab Enig? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hehe. jeg har ikke lappen jeg heller da:Phehe og liker audi jo. mn lik ikke audi 80 no serlig. mn a4 og de fra 96 og oppover ser greie ut. og ur quattro og s2 og rs2 og coupe og slik da.tru kanskje du får at mer en en lada og -10 000 da mn:Phehe. spørs litt det hehe. jeg mobber bare når jeg har lite og gjøre. ok ikke vondt ment. bare på tull. som ert.hehe ypp da vettu. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Kjekt å høre at vi er enige om URQuattro hvertfall:D No hard feelings cheers Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hehe. urquattro æ jo bare helt konge da:) synn den ikke var på gt4:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Joda, det er sant, men Quattro Coupe er jo nesten like bra. Var førstebilen min...:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hehe. ok daså:Phehe har du kommet lenger med detta porsche projektet dit? de du sku ha lambo dører på og sånn? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 MoRt1N my man, ta livet med ro!!:DDU trenger ikke å ha dårlig samvittighet, mener hvertfall jeg. Jeg tok ironien din i det første innlegget ditt, lo litt sjøl. 10.000,- i mellomlegg for en Lada? I innbytte for den jeg har? Joda...takk for den:D Håper du sover godt i natt, det jeg skrev var ikke myntet på deg. Eneste er at jeg blir litt småirritert på folk som cheesen, som SELV OM han forhåpentligvis forstår at verden ikke består av én type mennesker som alle har samme smak overfor alt, MÅ disse folk som har en biltype som HAN ikke liker. Og akkurat det blir så mye bedre av at han faktisk har vel et år igjen til han får lappen, og dermed teknisk sett ikke er "gammel nok" for å skrive et sånt innlegg. Jeg vet ikke om han har bil allerede, men...derfor slengte jeg på den kommentaren med RS6. Bare synd at alle kom meg i forkjøpet med å sette ham på plass uhhmmwhat? :D Og at du ikke liker Audi gjør meg ingenting, bare bra at mangfoldet er stort her inne! Ellers hadde jo ting blitt ganske kjedelige etterhvert? :cab :cab :cab :cab :cab :cab :cab Enig? Takk ah kamerat!! :( Her prøver jeg og være snill. Jeg er 17 år og har bil, men jeg kjører fremdeles moped. Vil det si jeg er en barnerumpe da? :( Ble litt skuffa her bare for at du sier 17 åringer ikke er gammel nok til og skrive innlegg her.. Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jiizes for en gjeng....:DHelt ærlig så er alle jeg kjenner etter meg pga den bilen, men så lenge jeg er glad i den så kan hele verden mase det de er gode for. Bryr meg egentlig fint lite. Hakker bare tilbake. Litt synd at det var så mange som hadde skrevet etter svaret mitt allerede, for jeg hadde et svar til cheesen...eller rettere sagt noen spørsmål. At folket legger ut fødselsdager og slikt er jo ganske nyttig, spes i dette tilfellet...:D Født 1988 altså? Tøffing på moped? Jeg RYGGER fra deg!!! Nei, gjør heller narr av bilen min den dagen du kommer med en RS6 eller noe i den duren. Så skal jeg heller prøve å bli litt misunnelig på deg :hammer Ellers mener jeg at folk som deg som tilsynelatende bare tråler rundt etter noe å gjøre narr av, fortjener to tette og en badehette. End of THAT topic. Dude? jeg mobba deg ikke ffs! Jeg sa at de som mobba deg er PATETISKE eller de som MOBBER! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Audi 80 er jo tøffe biler det :D Blir irritert når jeg ser at folk skriver sånner kommentarer som det var skrevet på første side her.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Dude? jeg mobba deg ikke ffs! Jeg sa at de som mobba deg er PATETISKE eller de som MOBBER! Det er tre personer med fødselsdato 88 som har svart, meg, du og den andre duden. Hvem av dem han sikta til er kanskje åpenbart? :p Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Takk ah kamerat!! :( Her prøver jeg og være snill. Jeg er 17 år og har bil, men jeg kjører fremdeles moped. Vil det si jeg er en barnerumpe da? :( Ble litt skuffa her bare for at du sier 17 åringer ikke er gammel nok til og skrive innlegg her.. stakkars deg... kalte han seriøst barne rumpe?? så forferdelig:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg