Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 :bump Har fått tilsendt justerbart fra supersport. Har aldri montert justerbart før,støtte oxo da på problemer. Vet ikke helt åssen jeg skal forklare!men prøver:Jekte opp bilen,skrudde av dekk og skrudde ut den gamle demperen,so far so goood yodude, dette er altså høyre side foran som oxo er problemet.men henter altså fram den justerbare,ser at oppå fjøra så står d montert en gullkopplignende greie(vet ikke hva d heter),med en mutter oppå der igjen. Under panseret så har me selvsagt "støtdemperhuset"og der har me selvsagt den koppen som skal ligge oppå der.Inni "huset"så e det en gummiforing,og oppi den foringen kommer den gullkoppen.problemet er at dimmen på hullet i den koppen er den samme som dimmen på støtdemperstaget(nedenfor gjengene),så når jeg monterte dette,så komm etterhvert støtdemperstaget opp å slo bulk i panseret Treenger hjelp med dette Tips & Triks :afro :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 :bump Har fått tilsendt justerbart fra supersport. Har aldri montert justerbart før,støtte oxo da på problemer. Vet ikke helt åssen jeg skal forklare!men prøver:Jekte opp bilen,skrudde av dekk og skrudde ut den gamle demperen,so far so goood yodude, dette er altså høyre side foran som oxo er problemet.men henter altså fram den justerbare,ser at oppå fjøra så står d montert en gullkopplignende greie(vet ikke hva d heter),med en mutter oppå der igjen. Under panseret så har me selvsagt "støtdemperhuset"og der har me selvsagt den koppen som skal ligge oppå der.Inni "huset"så e det en gummiforing,og oppi den foringen kommer den gullkoppen.problemet er at dimmen på hullet i den koppen er den samme som dimmen på støtdemperstaget(nedenfor gjengene),så når jeg monterte dette,så komm etterhvert støtdemperstaget opp å slo bulk i panseret Treenger hjelp med dette Tips & Triks :afro :biker Monterte helt likt på andre siden,men der har d ikke skjedd noe! Ellers så syns jeg d er en del knirking rundt forbi :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hmm virket rart Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 noen som har kjøpt supersport fra eyecandy??veit maroc har,men han er sjelden på nett.har sett at d er folk fra eyecandy oxo her av og til. Allle råd tas mot med takk. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har supersport på min Vento, men hadde ingen problemer med å montere.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 hmm Satt det på min golf å.. Men, støttet ikke på noen problemer når det gjaldt det tema.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Etter hva jeg kan forstå har du montert "gullkoppen" inne i motorrommet... Denne skulle sittet inne i hjulbuen, og låser vandringen på demper/fjører. Det som har skjedd når du har montert det slik du gjorde er at demperen ikke trekker seg sammen, men fortsetter igjennom fjørtårnet og slår opp i panseret, som da blir virkende som fjørtårn.. Har du gjort det på samme måten framme må du umiddelbart montere det riktig før det skjer det samme der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Etter hva jeg kan forstå har du montert "gullkoppen" inne i motorrommet... Denne skulle sittet inne i hjulbuen, og låser vandringen på demper/fjører. Det som har skjedd når du har montert det slik du gjorde er at demperen ikke trekker seg sammen, men fortsetter igjennom fjørtårnet og slår opp i panseret, som da blir virkende som fjørtårn.. Har du gjort det på samme måten framme må du umiddelbart montere det riktig før det skjer det samme der.. D er først og fremst framme på høyre side problemet ligger. Og nei,"gullkoppen"står inni. Har forøvrig ordnet dette nå. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg