trebor87 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 mamma har en renault clio 93 mod og det har skjedd noe rart med bremsene.. Bremsepedalen går nesten helt i bunn og stopper der.. vanligvis blir pedalen hardere til lenger ned jeg trykker.. Bremseefekten er også nesten borte.. hvis jeg trykker hardt på pedalen så låser venstre forhjul seg, men det virker som de andre hjulene ikke bremser i hele tatt.. Har tatt "bremsekraftforsterker testen" på den og.. alså bumpe brems uten at motoren er igang.. pedalen blir litt hardere men ikke noe i forhold til hva den ska være.. Hva kan være feil? Venter spent på løsninger.. vil ikke låne bort min bil:P Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 tipper att det er ett bremserør som ahr tatt kvelden å den ene bremsekretsen er gåen.. sjekk over røra, bytt ødelagt og luft bremsene.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 akkurat det samme skjedde med mine foreldres 95 opel astra stv det skjedde faktisk nor jeg lærekjørte med bilen. ( har lappen nå =) ) da var det ene bremse sylinderen på bakbremsen som hadde tatt kvelden. var bare å bytte den fylle bremse veske på å lufte.. så tut å kjør =) birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det kan det kanskje være ja.. for den lekte litt for en stund siden.. må vell bytte sylindere og band tenker jeg.. takker for tipsene Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg