RS2 Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 14"-15" og 16" må være 4x100 til VW Caddy mens 17" må være til Ford Cossi sedan 4x108 Helst med dekk på alle hjul Billig å bra Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Har et par 15" BBS felger med 205/50/15 dekk på. 2 okei dekk, 2 slitte. Felga er sånn nogenlunde. Ganske sliten egentlig. Du får spørre Marco. Om du vil ha dem så får du by! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Hvilket innpress må du ha? Har en venn som lurer på å selge noen 4x108 7x17" med 215/40 Fulda extremo. Felgene er helt greie - noen små kantmerker på en felg. Dekkene er to nesten helt nye og to temmelig slitte dekk. Hvilken pris hadde du tenkt deg? Hvor billig er billig? :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 8-14 et 20 RH CUP til salgs med 195/45-14 Lavt, brett og fett...... Bra, men hva er billig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Innpress og slikt vet jeg ikke. Espen hvordan felger er det?? Hva har de sittet på?? ER det felgene på Audin?? Billig ja hva er det :rolleyes: Vet ikke helt selv jeg ;) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Skulle ikke du selge Cosworthen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Joa var litt sinna på'n en stund men vi er bedre venner nå :) men alt er til salgs :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by RS2 Innpress og slikt vet jeg ikke. Espen hvordan felger er det?? Hva har de sittet på?? ER det felgene på Audin?? Billig ja hva er det :rolleyes: Vet ikke helt selv jeg ;) Ja, det er felgene på Audien, jeg vet ikke hva de heter - har aldri sett dem før. De har bøyde eiker litt som på cup-felger, og en ganske bred polert kant. Nå er det jo påske men jeg skal snakke med han og sende deg en PM når han er tilbake. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg