tobbern Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Har du grenerøyret enda? Eg er intresert i å kjøpe det! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 er lissom ikke noe særlig vits å selge grenrøret før jeg få solgt motoren :rolleyes: ... sier ifra på forumet hvis motoren blir solgt kjenner du noen som vil ha en g60 motor? -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Nei, ikkje i farten. Har liggende ein sjøl. Kompisen min har vell 2 eller 3!:) Men send ein PM viss det blir salg da! kva er grunnen til att du skall selge motoren? Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 er ikke verdens største sak om den ikke blir solgt...hadde tenkt til å sette inn en s3 eller 1,8Ts motor i men hadde ikke råd uten at jeg selger motoren som står i....hvis jeg ikke får solgt den så blir det nok litt trim på den som står i nå:op hva er salg for deg da?:rolleyes: er ikke en fast pris det jeg har skrevet(tar imot rimelige bud) men jeg tror nok jeg legger på hvis en reinsdyr farmer fra karasjok ringer og byr 100kr + en geit:cool: -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg