cdipower Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvordan er det å bygge om fra 1,9 D som er i 2000 mod ?? Er det enklere å sette i en motor fra GTD eller lignende ?? Trenger tips...... på forhånd takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 hadde vært lettere vis du sa vilken motor det var... eller bil merke Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cdipower Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Sorry..trodde jeg svarte i SKoda Pickup forum... Men det er en 2000 modell . Med 1,9 D uten turbo.......vil ha mer futt....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Bare å finne en skade bil det med "samme" motor som deg, flytte alt over, med styreenhet. Siter URQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Skal du ha TDI så må du bygge om fra wire til el. pedal på gassen! 1,9 TDK fra passat/golf osv er bare å putte i, er omtrent det samme motoren med turbo, grei å småtrimme fra 75hk til rundt 100hk hadde byttet til en sånnen i Feliciaen min om jeg snubler over, synes det er grei og god motor!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Space Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hvordan er det å bygge om fra 1,9 D som er i 2000 mod ??Er det enklere å sette i en motor fra GTD eller lignende ?? Trenger tips...... på forhånd takk ;) Ta kontakt med http://www.gikturbo.no. De kan ordne et komplett turbokonverteringssett til din bil. Dieselbiler er ganske greie å ettermontere turbo på. Det er mye verre å få til skikkelig på bensindrevne biler. Å flytte over motorer fra andre bilmodeller, er ikke gjort på 1-2-3. Det er forferdelig tidkrevende. Her kan du laste ned en videosnutt av en Skoda Pickup som er turbokonvertert: 1.9D med ettermontert turbo og 180 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeserud Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Har noen en guide på hvordan dette gjøres? Siter http://kjeserud.net '02 Impreza WRX Wagon [x]'97 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 hørte med turbo folka i dag, og sa det ikke var mulig pga så høye avgifter på ettermontering nå til dags ;S Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg