Gå til innhold

Regler for bruk av HOF

Ranger emnet

Nedi

Anbefalte innlegg

Altså,

jeg mener det er for lett å få en chop inn i HOF og det ser ut som at hvem som helst kan sende PM til admin for å sende en chop som noen har ropt HOF om inn der.

Kan vi sette opp noen "regler" for hvilke chopper som skal få komme inn ?

Ta en titt på HOF på digimods, hva som helst kommer ikke inn...

Poenget mitt er ikke å herse med noe man gjør eller noe som noen andre mener, men jeg synes det bør være litt system på ting, ellers er det 20 chopper i HOF innen mars neste år....og etterhvert som de GODE choppene kommer så ser vi at det er chopper der inne som egentlig, i utgangspunktet, ikke var såååå fete at de fortjente HOF....

mvh Nedi

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i dette her. Vi må ha noen regler.

Jeg mener at modden ikke bare skal være fet, men skal ha et minimun feil, dvs utrolig få. også syns jeg det bør være en fast mann som sender pm til en mod og får dem til å legge den i HOF, Jeg syns Nedi gjør en bra jobb jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget er :

den choppen som havner i HOF skal være så GOD og så GJENNOMFØRT PERFEKT at om ett års tid når det er kommet nye chopper inn, så skal man fremdeles se på de eldre choppene og fremdeles være enig i at de hører hjemme der. DET faller vekk dersom vi roper HOF til alt som ser bra ut, og det er sånn det er nå. Alle gode chopper som har kommet i det siste har havnet i HOF, og det skal sies, det er ikke noe spesielt høy standard på choppene her for tiden, de er average og straks det kommer en som er bedre enn snittet så roper alle HOF.

Hva skjer da når snittet blir bedre og folk lærer å gjøre ting på sin egen måte ? det er nettopp da at de choppene man roper HOF om ikke er bra nok til å være der lengre...

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider