708 Racing Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Noen her på forumet som har noen erfaring med Superstyling i Trondheim? Har hørt "diverse" om de og ønsker meningene deres... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Noen her på forumet som har noen erfaring med Superstyling i Trondheim? Har hørt "diverse" om de og ønsker meningene deres... Har vært innom der et par ganger og handlet.. Virka helt ok for meg Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 vel, var innom rett etter oppstart og skulle ha priser på en kompressor jeg, de skulle ringe dagen etter.. hørte aldri noe fra dem. EN kompis var der og BESTILTE 17" felger og dekk til en golf g60, fikk beskjed om å komme å hente dem neste uke, 4 uker på rad.. De tok aldri kontakt med han, han måtte mase og ringe gang på gang, men etter 5 uker dro han til en konkurrent og kjøpte felger og dekk for 10000. FEIL måte å drive business på i mine øyne iværtfall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 vel, var innom rett etter oppstart og skulle ha priser på en kompressor jeg, de skulle ringe dagen etter.. hørte aldri noe fra dem. EN kompis var der og BESTILTE 17" felger og dekk til en golf g60, fikk beskjed om å komme å hente dem neste uke, 4 uker på rad.. De tok aldri kontakt med han, han måtte mase og ringe gang på gang, men etter 5 uker dro han til en konkurrent og kjøpte felger og dekk for 10000. FEIL måte å drive business på i mine øyne iværtfall.... Ja, akkurat det jeg har hørt også... Vi ringer i morgen, også hører man ikke fra dem før man må mase på de selv... Også en kamerat som hadde bestilt seg en frontfanger. Den skulle komme om 14 dager, og de skulle ringe. Tiden jikk og han måtte ringe selv, for å mase. Han ringte. Nei det var noe feil... Feil med frakt... Feil med Produsent. Feil ditt og datt. En kunde driter som regel i hvem sin "skyld" det er, men att han får det han har blitt lovet... 2 måneder med masing senere, fikk han fangeren. Dårlig passform og skeiv... Dette er absolutt ikke måten å drive kundebehandling og butikk på... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayCee Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Skal du ha noe hos superstyling, sørg for at de har det på lager. Nytter ikke og bestille der. Hørt flere sanne historier jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 jeg skulle få sideskjørta mine i midten av februar, får de på mandag sa de (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 har holdt meg laaaaaaangt unna Superstyling etter at jeg var innom og spurte om de hadde Apexi filter.. "Apexi?? Hva er det" Et styling / tuning firma som ikke vet om apexi kan umulig være seriøst ? Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 På generell basis bør man vise litt hensyn om de er nyoppstartede. Da har de mange erfaringer å gjøre, og mye å lære før det går knirkefritt. Men jeg aner ikke hvor lenge de har drevet, så dette sier jeg bare på generell basis. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Superstyling er tvangsoppløst ifølge Adresseavisen i så fall. Edit. Fikk høre at det var planlagt at de skulle kutte ut i så fall. Men "time will show". Man får høre så mangt.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Kanskje ikke så rart etter hvilke kundebehandling dem gir. Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Superstyling AS er ikke tvangsoppløst/konkurs. Det kan jeg garantere. Har blitt en del startproblemer men føler det begynner og komme seg. Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Håper ikke superstyling forsvinner... er genialt å ta seg en tur dit for å finne noe man liker, for så å bestille dette hos noen andre på nettet til en mye lavere pris!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg