sveigamekkar Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 jeg klare uheldigvis å bøye kanalen på min opel manta i går, ikke spør meg hvordan det skjedde. Men jeg lurer bare på om det er noen grei måte å få rette den opp på? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 kapp den ut å kjøp ny Veng selger kanaler Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hei! Bilder er en fin ting.. er hele kanalen bøyd?? eller bare bulk?? Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 kommer jo ann på hvor ille det ser ut.. er det ille, sveis inn ny bit.. ellers sveis fast en mutter, fest gliderhammer i mutteren, og dra/glid :D den ut.. enkelt og greit.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 kommer jo ann på hvor ille det ser ut.. er det ille, sveis inn ny bit.. ellers sveis fast en mutter, fest gliderhammer i mutteren, og dra/glid :D den ut..enkelt og greit.. skal ta noen bilder Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg