ealoken Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ja, som topic sier. jeg vil se biler i drift med masse røyk :) Have fun and drive hard and Sideways ;) :wave Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 God natt :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hvem spill er dette? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 lfs2 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 LFS RACER Skriv gjerne hvilket spill det er fra :) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 kan du sende meg den Forden til racer? eller legge ut link? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 LFS Colin McRae 2.0 Racer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 OT: er racer et gratis spill eller.. mener å huske at jeg hadde et sånt spill før. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 OT: er racer et gratis spill eller.. mener å huske at jeg hadde et sånt spill før. Det er gratis vettu;) Sjekk disse sidene: http://www.racer.nl/ http://www.racer-xtreme.com/ Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 JEg får bare en feilmelding når jeg skal installere spillet... noen som har en god forklaring på hva som er problemet... sorry for Off topic.. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Kansje ikke så mye røyk men, Skinnet kan dere laste ned fra Posten av go_kart "bilder av gatebil bmw" Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 OT: Hvor legger jeg Bilene som jeg skal legge inn på racer? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 i racer mappa på cars men du må passe på at når du extracter så må du ha en folder og fila til bilen etterpå altså eks. ford mustang som mappe navn inne i cars folderen og i mustang mappa skal du ha fila til bilen men når du extracter dem så blir det som regel for eks. mustang mappe og inni enda en som heter ford mustang og så kommer filene da tar du den mappa som har filene og putter i cars mappa så dem funker skjønte du? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg