-Supraguy- Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Måtte nesten ha en tråd med bilder av siden de andre ople foruma har det. :) Sleng ut bilder av din kadett her! Kan begynne med min, slik den så ut når jeg kjøpte den. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 jeg har ikke bilde av sånn den så ut når jeg fikk den... men har bilde av ossen den ser ut nå. åsså bakfra: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 bare en liten tanke.. trur det hadde kommet bilder fra flere kadett eiere hvis denne tråden hadde ligget i off topic eller media forumet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 bare en liten tanke.. trur det hadde kommet bilder fra flere kadett eiere hvis denne tråden hadde ligget i off topic eller media forumet.. Hmm ja. Det er sant. :D For se, blir vel noe her og. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 E vell en lignanes tråd allerede: Fortell om din Kadett het an.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=39214&highlight=kadett+prosjekt Anyway, her e min sjønnhet, å nyinnkjøpte Revo felgan mine :D..: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 den tråden du linket til.. den er jo bare for kadett C.. denne er for alle kadettèr;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 den tråden du linket til.. den er jo bare for kadett C.. denne er for alle kadettèr;) Ups! Så ikke det.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 har en til å men ikke bilde. også hatt denne: bilde er tatt av han som hadde den før meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 GTI R RA Strøøken! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Takk :) Den er orginal bortsett fra senking og luftfilter, pr i dag har den gått 67000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Takk :) Den er orginal bortsett fra senking og luftfilter, pr i dag har den gått 67000 km. Av de kadettene jeg har sett er denne den fineste å mest strøkne :D Ikke gjør no mer med den nå! (annet enn å polere å vaske) :win Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 :thanks Bilen er premiert og det har blitt et par hundre timer på den, begynner å bli få orginale 1.6 S igjen. Har vurdert å selge den, men tør ikke da jeg er redd for at den blit ombygd eller kjørt i filler... Den er rustfri og i meget god stand. Tråd om den her: http://www.opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=13437&postdays=0&postorder=asc&start=80 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 :thanks Bilen er premiert og det har blitt et par hundre timer på den, begynner å bli få orginale 1.6 S igjen. Har vurdert å selge den, men tør ikke da jeg er redd for at den blit ombygd eller kjørt i filler...Den er rustfri og i meget god stand. Tråd om den her: http://www.opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=13437&postdays=0&postorder=asc&start=80 Behold den! Kommer til å skje som du sier hvis du selger den. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 mye fett her:D GTI R RA, bilen din så strøken ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg