Passatman Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Noen som vet hvor man kan dra en strømkabel fra motorrommet til kupèen på enkleste måte? Bilen er en 94 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hvis det er likt som den forrige modellen, noe som jeg er ganske sikker på at det er.. Så er det gummi propper i torpedoveggen som er til å dra fram kabler i. Jeg brukte forøvrig hullet til radioantenna når jeg skulle dra opp kabler til div ting. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg fant ikke noe slikt i min 99 modell, og spurte på VW verkstedet. Og de sa det ikke var på de lengre. Så de sa jeg kunne bruke samme inngangen EC'en brukte..: http://home.no.net/spurv/pictures/Bilanlegg%20017.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hmm.. 94 modell det der ja.. Da burde det være. Var det på Mazdan! :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hvis det ikke er hull i torpedoveggen så går det alltids an å borre hull, det gjorde vi på min 91 modell da vi skulle instalere anlegg. Går helt fint hvis man bare gjør jobben skikkelig og ikke borrer på en helt idiotisk plass. Vi borret like under hanskerommet og har ikke merket noe med tanke på at vann o.l. evt. skulle komme inn. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg