Håkon A Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 husk at politiet har dilla på å bruke star wars pistolen sin i påsken. går reklame på tv'n for UP... ''up gir ikke påskerabatt'' eller no.... så pass på....spar bilen til treffa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Spar penga til bilen!!! Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Originally posted by Håkon A husk at politiet har dilla på å bruke star wars pistolen sin i påsken. går reklame på tv'n for UP... ''up gir ikke påskerabatt'' eller no.... så pass på....spar bilen til treffa. Var i Strömstad i går.. Så en poltisykkel på vei ned, og en haug av poltibiler på Svinesund.. Bortsett fra det så jeg ikke en eneste poltimann på norsk side.. I Sverige derimot, der krydde det av snut, men de er jo såpass mye greiere å ha med å gjøre enn de norske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 kjørte fra sandefjord til brummundal igår og så kun 1 politibil. ikke en eneste kontroll på verken e18 eller e6. hvis det er dette politiet kaller opptrapping begyner jeg å lure ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 sier bare at i kolonna som kjørte ifra halden til strømstad, så mista 3 lappen (!) Ei som mista lappen i 3mnd pga en på taket To som mista lappen pga fyllekjøring. Promillekontroll 2 meter ifra riksgrensen :) Heia de som ser kontrollen og alikevel kjører.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg