schatzh Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har kjøpt meg en VW Polo 1,4 Oettinger. Har kjøpt meg stereo en 10" Alpine type-r sub samt type-r høytalere og V12 forsterker. Håper på innspill fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 såg fin å strøken ut denne! men desverre ikke min stil:/ liker ikke orginalfangere som på en måte er "påbygd"..men ja min meining.. ellers fin bil! fine seter!..skinn må være behagelig.:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ooooh! grattis!!:) Så denne på kjøp/salg-delen og fikk helt vann i munn! :omfg Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Så det var du som endte opp med denne...har kikka på den en stund...hva gav du for den tilslutt? Grei kjerre det der, ville personlig ikke hatt de frontlyktene og muligens annen front og bakfanger som var litt mer sinna siden denne faktisk går litt bra etter det jeg vet....(120hk)... Men hk-ene og A/C-en skulle jeg gjerne hatt... Men generelt en pen og spesiell bil!! Grattis og velkommen i Polo-verden!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Er så evig sweet lyd av bilen:D ble jo enda bedre når vi fikk montert nytt luft filter;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Grattis med fet bil! :D Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 grattis ja! holdt på å kjøpe denne i sommer. fint for deg at jeg ikke gjorde det. gav du 109 ferdig eller fikk du den billigere? svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schatzh Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Fint du ikke kjøpte den da, er strålende fornøyd ;) Gav 89 ferdig regga :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 fint du er fornøyd da ;) har du bilder av bagasjen, under panseret osv?? :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schatzh Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Har ikke bilder nå. Driver å funderer over hva jeg skal gjøre baki. Suben står bare i ei kasse, ser ikke no spes ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Grattis med et kjempekjøp:D:D:D er det en 96' mod? hvor store felger er det du har på den der deilige rigga der? har org 13" på mine vurderer og sette på 14" elr 15" på min, elr foreldrene mine sin bil. den som jeg overtar når jeg blir 18 :D hva koster den body kit'n som du har på bilen? 20 000,-? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 hva koster den body kit'n som du har på bilen?20 000,-? body kit? :ass Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Litt rart å kalle en bil med Zender-styling Oettinger kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schatzh Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Den er tuna av Oettinger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schatzh Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Grattis med et kjempekjøp:D:D:Der det en 96' mod? hvor store felger er det du har på den der deilige rigga der? har org 13" på mine vurderer og sette på 14" elr 15" på min, elr foreldrene mine sin bil. den som jeg overtar når jeg blir 18 :D hva koster den body kit'n som du har på bilen? 20 000,-? Er en 98 mod. Har 16" på sommerfelgene som på bildet. Er vel ikke no body kit da, er vel bare front og bakfanger som er på. Har ingen anelse om hvor mye det koster ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg