Estrewes Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hei! Er det noen som veit om en butikk som selger FIA godkjente bur til 242? Ikke selvbyggerbur men ferdige bur som er konstruert for bilen? Jeg har leita litt rundt men ikke finni noen bur til volvo 242. Så derfor trenger jeg deres hjelp. Sikkert noen som veit noe angående detta? Mange av dere har jo bur i bilane deres åsså. Åssen bur er detta og hvem satte de i? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Send mail til pedersens og kollevold, en av de kan helt sikkert finne frem noe. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 MrBollocks her inne har jo godkjent bur i sin 242.. står hvertfall i vognkortet. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 alle bur du får kjøpt er vel selvbyggerbur så sant du ikke setter bilen bort til ett firma som monterer det for deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hverken pedersen eller kollevold har ferdige bur til 242. MrBollocks har jeg spurt men han visste ikke åssen bur han hadde i bilen sin. Jeg snakker om ferdigbygde bur til forskjellige modeller som det bare er å sveise inn fester og skru inn i bilen. Ikke bare et sett med rørstumper som du må tilpasse og bygge selv. Det må da være noen som lager bur til dissa bilene? De blir jo brukt til mye innen motorsport. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 http://www.pedersens-racing.no Disse selger ferdig bur Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 jeg kjøpte mitt på pedersen racing. du får det ferdig bøyd, og det passer bra, resten må man gjøre selv. jeg bygde mitt med skrudde fester.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg