jettamaster Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 et spørsmål til.. noen som kan gjette seg HK i en golf 2 med 1.8sport motor med trimkam og Weber gasser? :hug: kva trimkam? rundt 10-15 hk ekstra kan eg tenka meg. kommer heilt ann på kva kam og kva gasser. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Sjekk alle jordingspunkter og at motoren er godt jordet i karosseriet. Sjekk også jordings ledningen fra dynamoen til blokka. Også mulig at ladelampa di er defekt å ikke sier ifra om at det er på tide å skifte børster i dynamoen. Hvis ladelampa lyser når du slår på tenninga å slukker når du starter motoren så er nok børstene ok. Du kan jo måle hvor mye den lader når den står å går. Spenningen på batteriet ditt skal minst være 13,8 Volt med motoren igang. PS: slukker lampa i bagasjerommet når du lukker bakluken ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 min lada seg også ut... bytta børster på dynamoen så var det i boks Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hvist bateriet tapper seg når bilen ikke er i bruk vil jeg tro det er noe som står på. vist du har anlegg, så har du vel ikke direktestrøm vel?? for da slår det seg ikke av, vist du ikke har styrestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 fant feilen, eller naboen fant det rettere sagt ut! var en ledning som det var kortslutning i, som gikk rett til under gasseren eller Manifolen.. ihertfall fikset nå =) m'm Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg