silfest Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 har spilt det spillet i flere måneder å har enda ikke kommet meg til 100% er på 99% nå, hva må jeg gjøre for å få den sist %`n?? Siter Volvo 945 selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dast Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Du må kjøre alle de skjulte løpene i tillegg til de som står på world map...En enkel måte er å gå til:Garage-world map-stage 5, og lete nedover til du finner løpene du ikke har kjørt, og kjøre de..... Du må huske å restarte løpene når du har kommet inn i de, viss ikke blir de bare regnet som singel race..... cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg som trodde det var noe gærent med spillet. har kjørt alle, men da ble de kanskje bare singel race..? Hva får man når man klarer 100% og ikke 99% :thanks Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dast Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Du får 10.000 pr seier+at du låser opp de delene du ikke allerede har låst opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Du må kjøre alle de skjulte løpene i tillegg til de som står på world map...En enkel måte er å gå til:Garage-world map-stage 5, og lete nedover til du finner løpene du ikke har kjørt, og kjøre de.....Du må huske å restarte løpene når du har kommet inn i de, viss ikke blir de bare regnet som singel race..... cheers ååååå faen. da har jeg kjørt mange unødvendige løp........ Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bømla-Racing Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Du må huske å restarte løpene når du har kommet inn i de, viss ikke blir de bare regnet som singel race..... ??? WTF?? Restarte racet etter du har startet det?? drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dast Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Du må huske å restarte løpene når du har kommet inn i de, viss ikke blir de bare regnet som singel race..... ??? WTF?? Restarte racet etter du har startet det?? drunk Dersom du starter løpet ved hjelp av "world map", må du trykke på pause, og starte løpet på nytt. Dette gjelder ikke dersom du starter løp på "vanlig" måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silfest Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 jeg har kjørt alle løpene på word map sånn som du sa, men er fremdeles på 99% jeg, hva gjør jeg galt??? helpme Siter Volvo 945 selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Dette er så fint at man får vite nå..er selv på 98% og kjørt alle løpa...Da er det bare å sette seg ned å ta Alt! på nytt da...er vel ikke noe lett måte å finne hvem som en ehar singel race`t? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dast Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Man må kjøre alle de skjulte løpene også. De vanlige løpene kommer frem på kartet som du får frem når du kjører rundt i byen. Du kan også skjekke stage 1-4 for å se om det er noen løp du ikke har kjørt der enda... Håper dette var til hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg