Oyrein Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Selvfølgelig er ikke ALT billigere.. jeg leita litt i norge å fant ut at de lå på rundt 4200,- den spillern altså.. åsså skulle jeg samtidig ha Forsterker og høyttalere.. fant ut at den billigste måten var USA... åsså kjøpe div ting derfra samtidig.. neppe lett å selge den igjen.. men har ingen planer om å selge heller... og d er ikke mange 100 lappene man får for en brukt spiller uansett... :hammer hadde jeg tatt meg tiden å leita div andre plasser i norge/andre land (Tyskland/england etc) så hadde jeg kanskje funnet d billigste .. men har ikke tid til slikt ;) skjønner jo at d ikke er retta mot meg som person... men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howie Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Vil bare si at jeg nå har kjøpt og fått anlegget! Det er kjempe bra, og megabillig.com levert drit raskt! Sendte det fra Los Angeles på en mandag og jeg hadde det på døren torsdag! Og jeg bor på bondelandet på vestlandet! Så anlegget og buttikken er kjempe bra, anbefales! Og takk for alle svar ;) Mvh håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Har den spilleren som du snakker om. Jeg er kjempe fornøyd med den, flott spiller med kjempe lyd! Jeg har aldri hatt radioen kobla til på noen av de spillerene jeg har hatt, kunne like greit kutta ut hele radioen for min del. Så den som driver å maser om det hele tiden, kjøp radio da og slutt å plag dem som faktisk driter i om radioen fungerer eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg