cenish Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Noen som vet om det er 31, 39 eller 41mm pinolpærer som sitter i dørbelysningen? Altså det lyset som tennes når du bakdørene åpnes. Og hvilke pærer sitter i det lyset som tennes når du åpner "sminkespeilet" og i selve cockpitbelysniga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Noen som vet om det er 31, 39 eller 41mm pinolpærer som sitter i dørbelysningen? Altså det lyset som tennes når du bakdørene åpnes. Og hvilke pærer sitter i det lyset som tennes når du åpner "sminkespeilet" og i selve cockpitbelysniga? Jeg var på møller for å kjøpe pærer til sminkelyset, men fikk beskjed om at jeg måtte bytte heile greia da. Har ikke hatt ute lampa og sjekka. Men synes det hørtes rart ut at en måtte bytte alt. Dørbelysningen vet jeg ikke noe om. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 typisk møller å svare noe slikt... tjene mest mulig! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Noen som vet om det er 31, 39 eller 41mm pinolpærer som sitter i dørbelysningen? Altså det lyset som tennes når du bakdørene åpnes. Og hvilke pærer sitter i det lyset som tennes når du åpner "sminkespeilet" og i selve cockpitbelysniga? kan du ikke bare ta skyvelære og måle da? men jeg gjorde det for deg jeg.. total lengde er 37,6 mm så er ikke sikker på hvordan pære det er jeg da..for det står osram 37R, 12V C5W på min pære.. Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg