Gå til innhold

caddy ( black fuck) under konstruksjon.

Ranger emnet


hardcore86

Anbefalte innlegg

Ikke dårlig.

 

Har en idee når det gjelder lykter.

 

Sette på baklyktene fra sisteversjon av caddy, og jetta/rally front med emblemfri grill

Hvordan hadde det blitt?

 

Bare noen ideer som dukket opp.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SÅ SÅ SÅ folkens.... For guds skyld, demp litt på ideene her!!! Faen, jeg ser jo alle ideene mine komme på ramsende bånd her... Blir vanskelig å bygge en spesiell caddy når man ser folk med så mye feite ideer!

 

Håper dere også får dere prosjekt snart. men det begynner å haste om man skal ha tak i caddyer som ikke allerede er bygget... Ikke så mange igjen!

 

Hardcore... Frekt arbeid, gleder meg til fortsettelsen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ SÅ SÅ folkens.... For guds skyld, demp litt på ideene her!!! Faen, jeg ser jo alle ideene mine komme på ramsende bånd her... Blir vanskelig å bygge en spesiell caddy når man ser folk med så mye feite ideer!

 

Håper dere også får dere prosjekt snart. men det begynner å haste om man skal ha tak i caddyer som ikke allerede er bygget... Ikke så mange igjen!

 

Hardcore... Frekt arbeid, gleder meg til fortsettelsen! :-)

 

Har et prosjekt jeg. Men det er japse. Som jeg har utrørt mange av min ideer på, og som jeg skal gjøre mer med.

 

Men back to topic

 

matt silke svart tror jeg blir bra, satt å tenkte på det når jeg leste over tråden igjen + at jeg så på Ride på discovery i dag tidlig. :dj

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var felga mine kjøpt inn... 225 40 r14... 8" bredde..

tn_PB071475.JPG

 

inpresset ilustrert me ei imsdal flaske.. disse blir knall på caddyn veit jeg.. ikke sant Helge??

tn_PB071476.JPG

 

de nye felgene satt siden av de gamle.. forskjell på bredde eller??

tn_PB071478.JPG

tn_PB071477.JPG

 

 

 

 

å så kom glassfibern på dør sidene mine... men først polyester på lakene til mamma..

tn_Bilde%20344.jpg

 

her er glassfibern i ferd me å komme på..

tn_Bilde%20349.jpg

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vist som ikke dette er no ræserbil.. hehe .. alle som har kjørt caddy vett at den ikke er bygd for fart.. men blir nok en morro bil dette...

fikk en skikkelig møkk beskjed av millitæret nå i går... opprasjon grønn uke på gardermoen.. felt øvelse... så når blir jeg mulig borte i 3 uker.. så blir litt stopp opplegget her... bilen må være ferdig til mai... så har ikke tid til slikt tull..

Jeg får nok bare kjøre på når jeg har tid. Hate it...

mange detaljer som begynner å bli ferdig nå... Men bilen skal eu godkjennes i begynnelsen av januar.. bestiller nok vibrasjons demping av ELTEK i helga... får ikke brukt no penger i skogen så er jo bare å putte dem inn i bilen... hehe..

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår