Bamsemoms Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Eikermotorstop er et dårlig firma. De er bra på felger og dekk. Men alt annet burde de ha holdt seg unna. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Eikermotorstop er et dårlig firma. De er bra på felger og dekk. Men alt annet burde de ha holdt seg unna. mm Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 utrolig hvor hårsåre visse folk er for tiden... jaja sikkert lærer eller noe..hmm bilen trenger mere bilder. når kjem du oppover att da pettern? god jul og godt nytt år.. jeg blir forresten å finne på våler m honda nsx... artig banebil,,,, kompisen min har mista lappen... fint for meg... ring da din feite gris Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Kult prosjekt du har på gang her, dleder meg til å se den ferdig... Nes i Akershus du bor eller? Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Kult prosjekt du har på gang her, dleder meg til å se den ferdig...Nes i Akershus du bor eller? ¨ gleder jeg meg til å... men vinteren demper på arbeidslysten.. hehe.. nei bor nok på nes i ringsaker... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 må se til i svarte heiteste hulihælvete å få lagt ut mer pics.. detta er for dårlig... må begynne med kaross snart nå Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 må se til i svarte heiteste hulihælvete å få lagt ut mer pics.. detta er for dårlig... må begynne med kaross snart nå ja veit... må få begynt me no sveising snart.. custom bakluke og plan.. pluss ta d siste dør handtaket.. Og så er d jo litt rust sveising.. å sinnsykt masse pussing.. henta meg bak vindu i går.. takk til caddyevensen for handel.. å skilte fra tyskland har også kommet.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Gleder meg mer og mer til å se bilen ferdig når jeg ser deler osv. :peace: :tannløs Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Fett bakvindu.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Gleder meg mer og mer til å se bilen ferdig når jeg ser deler osv. :peace: :tannløs stemmer... jo mer å mer deler som kommer inn døra her så blir jeg mer å mer gira på at caddy`n skal stå ferdig.. men hele morroa ligger jo i bygginga.. får 2 stk jbl sub på ons.. legger inn bilde når di$ kommer inn døra..hehe jbl power P1220 12" woofer, 2Ω http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=P1220&cat=SUB&ser=POS Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 er itte vettu du din tulling... hehe tøft med saloonvindu ja men det er for lyst folk ser jo inn jo Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 er itte vettu du din tulling... hehe tøft med saloonvindu ja men det er for lyst folk ser jo inn jo Tror han heller tenker på å se ut. Når han skal rygge, eller se at dama poser på planet yodude Denne caddyen blir groom. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Han som du kjøpte det vinduet av... er han sånn som har mange? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Han som du kjøpte det vinduet av... er han sånn som har mange? nei han er nok sånn som har ett... er vanskelige å få tak i de vinduene her.. så regn me å gi en del... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy_Evensen88 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Se det ja ;) Bakruta "mi" bære hyggelig å selge den til deg vettu :) trengte den itte je så ;) Siter Caddy 1,6diesel. 1984mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg