Viking067 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Bra prosjekt. Hvordan blir resten av eksteriøret? Lokk over planet, innfelling/flytting av baklys, grillbytte, framlys, blinklys etc? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hmmm du kan høre med forth knox i drammen om sponsing eller rabatter... veit om en som blei sponsa og ett par som har fått ganske mange % der... bare ett hint :) tror denne kommer til å bli fet jeg... skal du ha noe styling på den ? tror den hadde vært kul uten fangere... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hmmm du kan høre med forth knox i drammen om sponsing eller rabatter... veit om en som blei sponsa og ett par som har fått ganske mange % der... bare ett hint :) tror denne kommer til å bli fet jeg... skal du ha noe styling på den ? tror den hadde vært kul uten fangere... ja du sier noe... tragisk å ødelegge me styling... rå uten .. hadde ikk frontfanger på den forige.. etter at rs fangern møtte en honda civic.. (civicen ble totalvrak)..hehe... fett uten.. skal ha enkle smale fangere... ikke no fanger bak... takk for tips... motas me takk.. hehe Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Bra prosjekt. Hvordan blir resten av eksteriøret? Lokk over planet, innfelling/flytting av baklys, grillbytte, framlys, blinklys etc? har lyst til å flytte på bak lysa ja ... finner nok en løsning på d... kommer nok i en drøm... som det meste andre kommer... hehe Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 har lyst til å flytte på bak lysa ja ... finner nok en løsning på d... kommer nok i en drøm... som det meste andre kommer... hehe Gjør som "marbel" på forumet her gjorde med sine baklykter, skru av glassene/lyktene(?) tipp de opp/ned og sett det på motsatt side, lakker det gule med rød sotespray! happyhappy Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 må nok finne på no.. litt dødt her om dagen... men jeg kommer jo ikke me bilder så... hehe.. kommer flere bilder i helga.. er armyn nå.. så bilder kommer så frt jeg får dratt meg ut i verkstedet.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 dem selger bøtter på europris 10 kr en pakke gummistrikk får du på bokhandleren til 10 kr ............ chesterfield ruler i caddy Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 dem selger bøtter på europris 10 kr en pakke gummistrikk får du på bokhandleren til 10 kr ............ chesterfield ruler i caddy hehe.... du får kjøpt sofa på ikea også helge.. hehe jaja... du kan spøke du.. oyea når kommer du på lør?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 etter en lang men ikke fult så sliten uke i millitæret ( ikke fult så lang eller kanskje. hehe) så fant jeg igjen noen bilder av siste innsats på caddyn før jeg måtte dra. Så jeg legger ut bilde av siste touch på døra jeg... Døra hengt opp å klar for grunning.. Døra mi ferdig me grunninga.. here u go... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hmmm, noen som har satt lambodører på Caddy? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hmmm, noen som har satt lambodører på Caddy? :D Det hadde jo bare vært frekt. :wave Men blir det sånn emblemfri grill med angel eys lykter osv. Tror jeg må kjøpe meg caddy, har så mange ideer etter å sett mange bygg. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hmmm, noen som har satt lambodører på Caddy? :D jeg har lyst for å si d sånn... mulig d blir det i løpet av 2006.. hehe.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Du tror det ja Bamsemoms... Jeg fikk sinnsykt mange ideer etter at jeg hadde den første min jeg... skal nok prøve å få bygd caddyn til en bad look bil.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Eller suicide doors :D Mattsvart med beige scallops.Kromma bling-bling felger og suicide dooors! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Fikk pakke av ELTEK i dag... frontsett... Måtte jo selvsagt bygge nye dør paneler i glassfiber... Så fant frem stikksaga å begynte å skjære til plate... Måtte skjære til ramme for å få vinklet elementet... så limte jeg ramma på plata me noen av stivere.. Så limte jeg på trebitene som skal ligge rundt delefilteret for at d skal ligge litt nedi glassfiberen... Nå er det meste grunnleggende klart.. mangler trekking av stretchlaken å så polyester å glassfiberstrie.. + masse pussing sparkling... Nå var laken stjælt av modarn så nå er jeg i gang... Å så kom første strøket me polyester på...rusa på polyester?? jaaaa Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg