Bamsemoms Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ble bra det der. Får du et lakkverksted til å lakke bilen for deg, regner ikke med at du bruker svart silke matt på boks? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ble bra det der. Får du et lakkverksted til å lakke bilen for deg, regner ikke med at du bruker svart silke matt på boks? lakker me sprøyte selv... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ferdig me nedre delen av dashen... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ser bra ut, å lakke selv blir ikke så galt når det lakkes med svart matt, er noe HELT annet med metalikk, pass på så det ikke renner a!:D var litt skeptisk til prosjektet i begynnelsen skal jeg innrømme, men dette virker ikke gæli! Stå på!:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hei petter lakker bilen invendi en kul farge har prata med en salmaker i dag om sofaen han kunne trekke i skai for 3500 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 jeg er forresten han som hadde bilen før skal kjøpe scirocco 1 79 nå den ska bli fet Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Skal du ha sofa i caddy'n din og?????? :oohh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg skal ha buesofa i min tenkte jeg... Blir bra dette her gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 petter er en skikkelig sofagris men det var faktisk min ide har å foreslått å bygge sluttrinna inn i bakluka...dvs med plexi og horelys..... forresten petter daske søstera mi hehe hmmmmm han er en sofaGRRRRIIIIISSS synes forresten han skal bygge kun focal kjør alt i en retning .... forresten mr gundersen har du noe frontsett som passer i originalhøla på bmw e34 touring sku hatt noen kanskje noe rå coax bak??? finnes vel oversikter på sånt eller ?? vet ikke jeg men holder på å tenke på å bygge et pent anlegg men må ha plass til barnevogn... hmm lite praktisk menmen det må da gå ann likevel e-post laffelu@hotmail.com Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Gleder meg til å se fortsettelsen på dette prosjektet her gitt... Beemerworld, klart jeg har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Gleder meg til å se fortsettelsen på dette prosjektet her gitt... Beemerworld, klart jeg har! takk takk... er en utrolig pådriver at folk svarer å skriver meninger på bildene mine... Får mer arbeidslyst.. bestilte meg motorer til døråpner i går.. pluss sentral lås , me fjernstyring.. må ha mye stasj i caddyn.. pimp mobile... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 men hadde håpet på en knall avtale me deg da men gundersen.. ville likksom slå dynabel golfen i db drag i 2006..me ditt navn på sida av bilen.. litt skuffa... menmen. må finne en måte å få skaffa stereo penger på.. mye penger eller bror til dama jeg dasker på?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 blir nok desverre bøttestoler da Helge... huffhuff... men jeg vil ha det.. å raceseler.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hehe din gris.. ble det ikke deal eller ... hmm jaja... du får prostituere deg tjener grovt horegutta hører jeg .... og sånn på slutten her .... sjekka rockford i dag blir kanskje adopsjon av sørsia-golf annlegget til våler vårtreff hehehehe mye mulig ... han ska bygge nytt.. Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hehe din gris.. ble det ikke deal eller ... hmm jaja... du får prostituere deg tjener grovt horegutta hører jeg .... og sånn på slutten her .... sjekka rockford i dag blir kanskje adopsjon av sørsia-golf annlegget til våler vårtreff hehehehe mye mulig ... han ska bygge nytt.. høres knall ut... putte rett i caddyn sier jeg bare... hehe.. ikke i beemern.. men tror jeg driter i stereon så lenge.. bare bestille meg frontsett.. for må få ferdig bilen først... dumt å begynne i feil ende.. eller hva tror du om det mr gundersen... ?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg