hardcore86 Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 legger ut flere i morgen.. litt dårlig kvalitet.. tatt me nokia ... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Legger ut flere bilder jeg.. Selv om ingen egentlig bryr seg.. menmen Hanskerommet måtte vike for dvdspiller... Hanskerom etter en kraftig runde med sparkel.. Og så etter pussing sparkla igjen sprekken rundt hanske rommet Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det her gleder jeg meg til å se ferdig!!!Stå på. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 her satses det :) _Cool_ Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 takk takk... ja skal nok bli bil av svinet til slutt... bilen skal i hovedsak brukes til bilstereo-bil.. men blir satsen mye på utseende.. clean look.. skal kjøpe pocket-bike som skal stå i plana på treff.. me lik lakk som bilen.. .. hele plana er nå tectylert... så d blir vell aluminium i hele plana.. diamant plater.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 kommer flere bilder i kveld om noen er int i d?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 kommer flere bilder i kveld om noen er int i d??Ingen god tråd uten masse bilder :) Bring 'em on! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 stemmer nok det....legger inn bilder av plana å sånn..tectylert å kappa hull til stereo osv.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab83 Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ser gøy ut det du gjor med dashen, tar det umenskelig lang tid. gleder meg til å se ferdig resultat. kjempe bra med masse bilder. Siter Golf 3 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ser gøy ut det du gjor med dashen, tar det umenskelig lang tid.gleder meg til å se ferdig resultat. kjempe bra med masse bilder. har brukt sinnsykt lang tid ja... gått me noen 10tals timer.. men verdt timene synes j ... gjør litt finish på dashen etterpå tenker j.. shalabais Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hei og hopp... I dag måtte caddyn graves opp fra snøen... (litt overdrevet kanskje men) var kommet mye snø i hvertfall.. så her kommer flere bilder.. bilen invendig... ribba for alt.. men alle dela ligger strødd inni.. for at d ikke skal bli stjålet.. her er bilde av hullet som stereon skal skal være.. intriørshit og speil behandla me fyller før lakkering.... også lagt fyller på hanske rommet.. eller der hanskerommet var da..måtte som sagt vike for dvd spiller.. ikke helt ferdig me finish enda men.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hvordan blir karrosseriet når du skjærer ut i veggen bak setene der? Mister det noe av den lille styrken det har? Har lurt på dette selv. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Mister nok en del av styrken... men kommer kanskje til å forsterke rundt med flat stål.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Det her blir bra vettu....... Hvor store og mange subber skal du ha baki der? Jeg hadde stiva det opp, blir vel litt risting av subbene også kansje........ Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Mister nok en del av styrken...men kommer kanskje til å forsterke rundt med flat stål.. Får vel ikke sånt noe godkjent? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg