hardcore86 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 veit ikke hva d blir til me bak lys jeg.. vi får se.. mulig d blir svart sota bak lys.. eller få inn bak lys fra en helt annen type bil.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hvite og rød!!!! det blir finneste, spes vis du har klare hovedlamper forran!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Gjøre noe rått med dioder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Bra prosjekt dette. Lykke til videre. Må snart få gjort noe på caddyen min selv, men har noen andre prosjekt som må gjøres litt med først. Mvh Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hvordan får man godkjent flytting av bak aksling? har en bil som det er gjort på.. men å få det godkjent?!? :P Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Har det skjedd noe mer med caddyen? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hvordan får man godkjent flytting av bak aksling? har en bil som det er gjort på.. men å få det godkjent?!? :P >Du må skaffe papirer på at det holder en viss vekt. Snakk med Møller/Vag importen i Norge. De hjalp en kamerat av meg med det problemet.:thumb Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 heyhey.. har gjort litt i d siste fakktisk.. skal legge ut bilder i morgen jeg.. har flytta akselen oppå bladfjærene, sveisa litt mer rust. tilpassa kassa baki plana.. pussa opp igjen felga mine .. lakkert senteret svart.. Blir nok bil tilslutt.. Lakkerern er blitt dårlig i formen nå så får se. Han er på bedringens vei.. så blir nok litt sprøyte sparkel å fyller om et par uker.. takk for støtte.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 dash til caddy/golf 1 tilsalgs... bud motas.. selges med dvd spiller og 6,5 toms skjerm.. noen som er int så send en meld.. skjærmen passer perfekt.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 skal du ikke selge di felgene da?? tipper de har passa godt på rakkettn min :) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hvordan får man godkjent flytting av bak aksling? har en bil som det er gjort på.. men å få det godkjent?!? :P Hei X-Cell ! Beklager :offtopic . Er det Comboen din som du har bilde av ?? Mulighet for noen flere bilder av den ?? odd_slette@hotmail.com Mvh Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 hehe.. selge felga nei... er kose klompene mine dette.. mange som har spurt... men nei.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 kjøpt meg skikkelig bil nå da.. einzer golf... 83 mod diesel... går sinnsykt dårlig , men er gjerrig på drivstoffet.. kommer nok bilde.. å ny prosjekt tråd.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 fakktisk så er caddyn til salgs.. send meg pm ved interesse.. mulig jeg selger alt i deler.. har foresten ferdig sveisa bakaksling.. snudd me akslingenm oppå.. lakka svart.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 nei nei nei, det må du ikke finne på! :D Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg