beemerworld Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 har skaffameg fanger nå--- litt rep men det går..... plastic fantastic sjekk tråden min så får du se ,,, får så kjeft av HAN DU VET hvis jeg legger det ut her..... p.s kan du fikse øyelokka mine eller ..... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 har skaffameg fanger nå--- litt rep men det går..... plastic fantastic sjekk tråden min så får du se ,,, får så kjeft av HAN DU VET hvis jeg legger det ut her..... p.s kan du fikse øyelokka mine eller ..... ta dem me nedover da vett.. så kan jeg legge ut bilder.. hehe Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 du er ikke i norge for tiden nei ..... har du sett på listene mine Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona-a Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 hehe nesninger er rare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hehe nesninger er rare stemmer d... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hvordan går det med listene mine ?? har du fått reppa og støpt om dem enda??? kommer du å kjører brett snart Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Faen så bra tråd! Rart jeg ikke har funnet det før! Stå på! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hallo petter forsterkeren kom i dag ..hehe jeg monterte den for han ..brukte 10 min fikk bra betaling ja hehe jeg fikk en rockford fosgate 551x4 forsterker som er 6 mnd gammel ..den koster 3000.- bra timespris d Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 hallo petter forsterkeren kom i dag ..hehe jeg monterte den for han ..brukte 10 min fikk bra betaling ja hehe jeg fikk en rockford fosgate 551x4 forsterker som er 6 mnd gammel ..den koster 3000.- bra timespris d høres bra ut Helge.... jeg brukte den ikke uansett jeg så.... er han fornøyd da.??.. håper da virkelig d da.. skrudd caddy i dag jeg... masse jobb igjen da... huff.. er pussejobben som er værst.. dere får nok komme ned en tur igjen når sommeren kommer.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 ja han er knallfornøyd... forresten de lekebilene som står utpå til fattern ... var det med ekstra felger til dem?? har du til overs Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 ja nå er senkesettet på fronten... å felga er prøvemontert. også er skjærmen med luft inntak sparkla... hvertfall første lag.. den lange jobben me sveising er påbegynt.... deler er sponset av firmaet jeg jobber for... Hamar ventilasjons montasje.. med litt lite luft i dekka endte jeg opp me 6 cm fra bunnpanna til bakken.. laaaaavt... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy_Evensen88 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Begynner å bli jævlig bra med Caddy'n nå! :D Er bare min det står stille med om dagen :/ hehe.. Siter Caddy 1,6diesel. 1984mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Begynner å bli jævlig bra med Caddy'n nå! :D Er bare min det står stille med om dagen :/ hehe.. står ganske stille her også.. men god været kommer.. heh.. skal finne en kar som kan sandblåse hele bilen min... årker ikke å pusse mer på den seige jævla bengalakken.. faen å Helge... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 har du stoppa opp eller? :) Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 PÅ tide å fyre opp med pic's nå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg