Gå til innhold

video gt 40 kr sand

Ranger emnet

pacecar

Anbefalte innlegg

he he godt du ikke spilte bort bilen der borte he he, vært på sema..?hva er topp fart på bilen,hva er den giret til? :pimp

:) Bilen er fortsatt her! Vært på Sema, ja - heeeelt vanvittig! Har masse forskjellige drev til girkassa. Hva den er giret til nå vet jeg ikke. Den skal visstnok klare over 350km/t med rette oppsettet.

Ikke det at jeg tviler på at den går godt, men jeg har aldri sett den bli brukt til annet en burning.

Kun det værste utstyret - fra topp til bunn. Den er veldig ok rundt banen :)

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal komme med noen fakta her jeg, den nye Ford GT fra Ford som kom nå i 2004 eller når det var, var bygget for å kjøre fra ferrari 360CS, den er også raskere enn f430, slo begge disse bilene på bane. fakta faen! ikke kom med noe sånn tull at den bilen har mer hk og bla bla bla!!! den veier også 100kg mer eller noe sånt...

1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero

1968 Volvo 144 (75HK) :pimp

V8 er tingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme med noen fakta her jeg, den nye Ford GT fra Ford som kom nå i 2004 eller når det var, var bygget for å kjøre fra ferrari 360CS, den er også raskere enn f430, slo begge disse bilene på bane. fakta faen! ikke kom med noe sånn tull at den bilen har mer hk og bla bla bla!!! den veier også 100kg mer eller noe sånt...

Hva som kom fra ford nå er uinteressant. Er ikke det som diskuteres. Vi snakker om GT40'en til Henrik. Hvis det hadde vært samme vekt/effekt forhold på GT40'en og F430'en, hvem hadde da kommet fortest rundt Nürberg ring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at Ferrarien BARE har 490 hk og den gamle Forden har vel 700 hk. Da er det vel det man skal ta utganskpunkt i?

Det kan vel legges til at Ford GT40 er en ren løpsbil som ble brukt i Le Mans, verdens hardeste billøp. I tillegg til dette ha mer enn 200 hk mer og veier 200 kg mindre. Ferrari F430 er en bil med klimaanlegg, kollisjonsputer, ABS, antispinn etc. Dette er reelt.

Men man kan jo leke seg med tanken da... Hva hvis...

- Den gamle Forden bare hadde 150 hk, ville Ferrarien kjørt fra den da?

- En Yaris som hadde 1000 hk, ville denne ha kjørt fra begge to?`

- Ferrarien hadde tatt ut klimaanlegget og alt ekstrautstyret, trimmet bilen, satt i annen girkasse osv, ville den ha kjørt fortere en både Yarisen og GT40?

Her er det uante muligheter man kan komme på så det er bare å diskutere i vei.

Men for oss i den virkelige verden holder vi oss til konkrete fakta...

Takk for meg og diskuter i vei... hellothere

07: LR Disco 3 TDI HSE

00: Mitsubishi Evo VI

01: Audi S4 biturbo (x)

87: Audi Urquattro Sport (x)

81: Audi Urquattro (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Nå har det seg slik at Ferrarien BARE har 490 hk og den gamle Forden har vel 700 hk. Da er det vel det man skal ta utganskpunkt i?

Det kan vel legges til at Ford GT40 er en ren løpsbil som ble brukt i Le Mans' date=' verdens hardeste billøp. I tillegg til dette ha mer enn 200 hk mer og veier 200 kg mindre. Ferrari F430 er en bil med klimaanlegg, kollisjonsputer, ABS, antispinn etc. Dette er reelt.

Men man kan jo leke seg med tanken da... Hva hvis...

- Den gamle Forden bare hadde 150 hk, ville Ferrarien kjørt fra den da?

- En Yaris som hadde 1000 hk, ville denne ha kjørt fra begge to?`

- Ferrarien hadde tatt ut klimaanlegget og alt ekstrautstyret, trimmet bilen, satt i annen girkasse osv, ville den ha kjørt fortere en både Yarisen og GT40?

Her er det uante muligheter man kan komme på så det er bare å diskutere i vei.

Men for oss i den virkelige verden holder vi oss til konkrete fakta...

Takk for meg og diskuter i vei... hellothere[/quote']

Diskusjonen var jo i utgangspunktet om en F430 som var mata med 700hk hadde kjørt fra GT40'en... :shake

F430 Challenge har jo kommet nå! Trim den til 700hk og se hvem som vinner.

Girkassa er forresten ikke no å bytte. Den er rå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en lyd! Ble våt i boxern her :thumb

Den må på ACR!

den lyden er bare helt verst :) de orginale er og råe,husker enda da jeg så den hvite orginale i norge på flyplassen her..mange år sia damndamn .............. diskusjonen begynte vel med noen som trodde den bare var til å burne med ferrari? vampire men begge er jo råe biler da :) kiddie

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider