bj0nn Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 når jeg er ute å kjører når det er mørkt så slår jeg på langlys, men da stopper bilen.. så slår jeg av langlysa, og da starter den igjenn.. min teori er noe jallakobla på bensinpumpa på et vis.. noen som vet hva jeg skal se etter? litt kjedlig uten langlys Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 når jeg er ute å kjører når det er mørkt så slår jeg på langlys, men da stopper bilen.. så slår jeg av langlysa, og da starter den igjenn.. min teori er noe jallakobla på bensinpumpa på et vis.. noen som vet hva jeg skal se etter? litt kjedlig uten langlys noen som har hatt d skøy kanskje?hehe...hørtes ikke noe særlig ut. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hehe, nå har jeg hørt det og:D Kan jo være noen som har lekt seg her ja.. Kan ha vært skiftet bensin pumpe, og de har mont. noen av kontaktene litt feil? bensinpumpa kan gå lell, men det går ut over noe annet, sjekk sikringer også. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hvor mange 1000-metringer har du da? Har du et rikelig antall 1000-metringer og et h...... av en dynamo så klarer du vell å kverke bilen. hehhehe ;-) fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Spenningsregulator? bare noe eg kom på i farten:P Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 når jeg er ute å kjører når det er mørkt så slår jeg på langlys, men da stopper bilen.. så slår jeg av langlysa, og da starter den igjenn.. min teori er noe jallakobla på bensinpumpa på et vis.. noen som vet hva jeg skal se etter? litt kjedlig uten langlys Hvis det hadde vært koblet noe jallamekk som du sier via bensinpumpa, tror j ikke bilen ville ha død helt med en gang som du beskriver... den ville vel ha fjuska litt først for så og stoppe trur nå j men... hva skjer med resten av belysningen inne i dashbordet og.l? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 min var sånn før, akuratt samme problem. sjekk alle releer, er en jordings feil som er ute å går. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hehe, ja er litt merkelig.. ja jordingsfeil er sikkert grunnen, pga det lyser litt blinklys og sånt(svakt) når jeg har på vanlig kjørelys.. så jeg må vel gå over alle jordingspunkter, og sjekke skikkelig koblingene på bensinpumpa.. Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hehe, ja er litt merkelig.. ja jordingsfeil er sikkert grunnen, pga det lyser litt blinklys og sånt(svakt) når jeg har på vanlig kjørelys.. så jeg må vel gå over alle jordingspunkter, og sjekke skikkelig koblingene på bensinpumpa.. Da har du nok en jordingsfeil ja...! et lite tips vil være at du sjekker jordingpunktene bak park/blink på begge sider, der kan feilen ligge... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 ok, takker for gode svar ;) Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg hadde samme problem en gang. Hadde nettopp hatt bilen på verksted for å skifte radiator og da hadde de ikke festa minus på batteri godt nok. ble når jeg skrudde fast polskoen Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jordinga på høyre side til parklyssaken datt ut. Da begynte vindushviskerene og gå når jeg skrudde på langlyset. Skrudde seg heller ikke av før jeg skrudde av alt av lys. :) Men back to topic: Du har ikke bare dårlig batteri. Husker dynamoen på gamle bilen til far var dårlig. Da lyste alt av instrumenter på dashbordet når vi skrudde på lyset. Deretter stoppa den. Men starta merklig nok med en gang etterpå, en liten stund til batteriet ble fucka. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 HAHA :roll: :hammer det var ukens :D hehe Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hehe.. nei har dreve å sjekka alle jordingspunkta bake nå, og alle var gode og faste og hadde bra kontakt.. så tok jeg tak i noen ledninger til frontlyset, og da slutta det.. så nå vet jeg hvor feilen ligger også.. rimelig glad da den ikke stoppa når jeg hadde på fultlys :P får sjekke mer i mårra når det er lyst Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg