GTPrimeraGT Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 valla balla.. Har som mangen andre slitt lenge med deffekt vindusheis, begge sider bak.. det samme som pleier og skje, rustet og slitt av vaier.. motoren går helt fint. Men er så utrolig irriterende fordi vinduet bak drivet og siger ned litt heletiden, selv om eg har lagt en midlertidig løsning med og sette inn en kile. Men spørsmålet er, er det noen i mitt område, Bømlo,Stord,Haugesund, Som føler for og ta på seg jobben med og skifte vaier? slik som var gjort her.. vet at om eg skal gjøre noe av det selv kommer det til og ende.. DÅRLIG.. :) alt elektrisk er sjef men slikt mikk makk som det der kommer til og gå gale. Betaler gjerne for og få det gjort. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 får man kjøpt tråden løs altså? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 får man kjøpt tråden løs altså? Han som la inn en howto her hadde bare kjøpt vanlig vaier med samme tykkelse som den orginale. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 okey.. har aldri hvert borti noen som bytter wire. jobber på nissan.. har noen el motorer til p 10. om du er intr..... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Løs stålwire får man kjøpt flere plasser (tror jeg), jeg kjøpte min på biltema. Ref. denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76852 Den første el.heisen jeg fiksa har fungert smertefritt, og jeg måtte nylig gjøre det samme med den andre siden. Hadde jeg holdt til i nærheten kunne jeg hjulpet deg :) Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg