Gå til innhold

nye jettaen min :D

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du fått fangerne din eller? lurer på hvordan passformen er på bakfangeren...

om du har ventet lenge kan det lønne seg og ringe autospar.. ventet i en hell måned på noen deler, så når jeg ringte til dem så hadde de ikke fått sendt dem engang!

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

vel... da har eg ENDELEG fått fangerene, framfangeren fikk dem etter 1 uke, og bakfangeren kom denne uka :S

 

006.jpg

såå fine dem var :) fikk med festene til bakfangeren også (dem på siden) skal prøve å få prøve montert dem i helga... får se hva tiden bringer :D blir hvertfall litt mer gang på det nå :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... da har eg ENDELEG fått fangerene, framfangeren fikk dem etter 1 uke, og bakfangeren kom denne uka :S

 

006.jpg

såå fine dem var :) fikk med festene til bakfangeren også (dem på siden) skal prøve å få prøve montert dem i helga... får se hva tiden bringer :D blir hvertfall litt mer gang på det nå :)

det tok sin TID! men godt og se at du endelig har fått dem

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeah... nå blir sikkert garasjen ledig også innen kun kort tid, så da vil det lille som står igjen å sveise sveist... men som sagt, så er dette et 2.prioritets prosjekt... mazdaen står først, og det som er igjen av penger og tid går til jettaen :)

 

btw, noen som har noen hjulbue lister liggendes ? mine har liksom på en måte tatt kvelden hehe holder med GL lister for meg altså, bare det er NOE plast der... må vel være noen som har noen gamle liggendes å slenge ?

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice :D hvor mye har du tenkt deg for dem ?

 

skjer egentleg lite for tiden med jettaen... pga kombinasjon av dårligt vær, og at den står på baksiden av låven med 1 punktert dekk og HEELT flatt batteri... tok batteriet fra mazdaen.. men det var jo like dødt det også :( starter fint, tar av startkablene også dauer den... så skal få hjem et nytt batteri, så skal eg få den inn i gardsrommet igjen også blir det skifting av punktert dekk... så tar eg det fra der...

 

blir hvite felger på den... eller svarte hva tror dere ? skal få hjem et bilde av felgene senere :) er noen 15" 5 eikers uten dekk for øyeblikket...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vi hadde noen runder rundt låven for noen uker siden... ser ikke helt strøken ut akurat :P noen knekte hjulbue lister(derfor trenger eg nye) og litt sånt henger og slenger, og dritt over hele bilen... ene dekket er vist punktert også... men men... ;) hadde håpt eg sko fått den inn i gardsrommet i dag og fått skifta dekk og begynt på fangerene i dag hvertfall... og kansje montert en dynamo eg har liggendes (veit ikke om den funker, men den som står på funker hvertfall ikke :P)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk endeleg kjørt fram jettaen fra bak låven, fant et batteri på loftet, så da fikk eg gangen på den :P kommer bilder i kvel... men bare advarer dere, den ser egentleg HEEELLTTT jævli ut nå :P hehe

og cleanvw ser ikke ut til å svare her eller på pm angåene frontleppe eller hjulbue lister... så fortsatt på utkikk etter dette.... og kansje ein emblemfri grill og grilllist

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår