beemern Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Spacere som bygger fra 4*100 til 5*120... Er det noen som vet om hvor man får kjøpt sånne spacere.? har letet i det lange og det brede, men jeg finner det ikke. vet det finnes da. :hammer eller en annen lett måte, og bygge det om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 http://www.tunershop.com/ fant det ut selv... tuddelu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 ok Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 tviler på at det går fra 4x100 til 5x120... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 så klart det går, jeg har jo handlet det jo... så det så... bare og skru rett på.. så det så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 De hadde ikke det i shoppen, bare til 5-130 (porsche) Vet at det ikke går med 4/108-5/130 fordi hullen går over hverandre. Regner med det er det samme med 4/100-5/120. Mulig du kan bruke adapter fra 4/100-5/100 og en til fra 5/100-5/120, men da snakker vi fort totalt 45-50 mm adaptere kombinert med BMW's lave offset har du store problemer med plassen i skjermene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ja, jeg bestilte meg til 5-100... bare for og se hvordan det ser ut... så får jeg bare som om det tåler litt juling.. hehe... er vel kanskje ikke værdens beste patent men.. ser ut som at det skal fungere da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Spacere som bygger fra 4*100 til 5*120... Er det noen som vet om hvor man får kjøpt sånne spacere.? har letet i det lange og det brede, men jeg finner det ikke. vet det finnes da. :hammer eller en annen lett måte, og bygge det om. Litt seint kanskje, men har noen spacere liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg