TLAudio Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det undres i å kanskje ta inn noen andre batterier en "vanlige" batterier til bilbutikken jeg jobber i. Selv har jeg anbefalt Odyssey og Stinger for å nevne noen. De har testet/solgt Optima før. Noen som kan sende meg PM' med priser inn til butikk på de forskjellige batteri typer? Krav til batteri: * Gel * Valgfri montering - opp ned, på siden etc.. * Vedlikeholdsfrie * Tåle utlading og opplading (Skal også selges til kunder som ønsker å bruke det i båt) * Prisvennlige * Lang levetid Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det undres i å kanskje ta inn noen andre batterier en "vanlige" batterier til bilbutikken jeg jobber i. Selv har jeg anbefalt Odyssey og Stinger for å nevne noen. De har testet/solgt Optima før. Noen som kan sende meg PM' med priser inn til butikk på de forskjellige batteri typer? Krav til batteri: * Gel * Valgfri montering - opp ned, på siden etc.. * Vedlikeholdsfrie * Tåle utlading og opplading (Skal også selges til kunder som ønsker å bruke det i båt) * Prisvennlige * Lang levetid Nok en gang Jan Ove: Hverken Odyssey eller Stinger er gelebatterier ;) Hvorfor skulle dette være et krav da? Er jo ikke det beste prinsippet det... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Du har nok full innboks, men tar du kontakt med meg eller Anders på mandag så kan det jo hende vi kan få til noe på AGM batterier, så uten tvil er det beste som markedet kan levere i dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Du har nok full innboks, men tar du kontakt med meg eller Anders på mandag så kan det jo hende vi kan få til noe på AGM batterier, så uten tvil er det beste som markedet kan levere i dag:) Innboksen er fikset.. Den var full gett:) Men jeg kan snakke med Anders på mandag, eller i helga hvis han ikke er opptatt da.. Men da tar han vel ikke telefonen heller.. Takk for hjelpen! :) Nok en gang Jan Ove: Hverken Odyssey eller Stinger er gelebatterier ;)Hvorfor skulle dette være et krav da? Er jo ikke det beste prinsippet det... Mvh Stian Trodde (bilstereo) batterier som man kan montere opp-ned, på siden etc var gele batterier jeg.. Så det finnes vanlige syre batterier som man kan montere opp-ned også? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Du har nok full innboks, men tar du kontakt med meg eller Anders på mandag så kan det jo hende vi kan få til noe på AGM batterier, så uten tvil er det beste som markedet kan levere i dag Her var du vel bastant, uten tvil det beste på markedet hmmm :) god helg folkens cheers Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Her var du vel bastant, uten tvil det beste på markedet hmmm Ja, jeg lar det være opp til deg Frank å motbevise det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 http://www.vision-batt.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Et slik Vision har jeg i bilen, Da må det jo være av det beste eller ? :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg