zews^^ Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Hei. Har fått tilbud på en brukt dca 800 6 kanaler. Noen som har erfaring med denne forsterkeren og peiling på hvor mye den er verdt? finner bare 6x50w jeg. En slik forsterker hadde kanskje kunne drevet både frontsystem og sub? Takker for svar :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Den forsterkeren er pervers. Broderen hadde en sånn på 2x15" og komp sett i en fiesta og d spilte noe inni hampen brutalt bra :pray :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Den forsterkeren er pervers.Broderen hadde en sånn på 2x15" og komp sett i en fiesta og d spilte noe inni hampen brutalt bra :pray :popcorn Hmm... Hørtes meget bra ut :) Virker som om jeg har fått en meget bra pris på den da :D Flere som vet noe om den? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Dette er gode greier ja.. Har hatt en slik selv for maaaange år siden, i 97 tror jeg. Spillte konge i forhold til mange andre forsterkere da.. Så hvis du får en bra pris på den er den ikke noe dårlig kjøp... Og du kan greit drive ett helt system på den.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Dette er gode greier ja.. Har hatt en slik selv for maaaange år siden, i 97 tror jeg. Spillte konge i forhold til mange andre forsterkere da.. Så hvis du får en bra pris på den er den ikke noe dårlig kjøp... Og du kan greit drive ett helt system på den.. Husker du ca. nypris da? 2000 for en sånn en kan vel ikke være ille? :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Kongeforsterker. har hatt en slik for mange år siden og er en av de jeg kunne tenkt meg til å tatt vare på,ingen problemer å drive et helt system med denne. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Husker du ca. nypris da? 2000 for en sånn en kan vel ikke være ille? :) Om den ser grei ut og sånnt, så er ikke 2000 noen dårlig pris for denne... Mener på at den kostet 6 eller 8000 ny? Noen andre som husker?? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Om den ser grei ut og sånnt, så er ikke 2000 noen dårlig pris for denne...Mener på at den kostet 6 eller 8000 ny? Noen andre som husker?? mener å huske at broderen betalte ca 5000 for den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da fikk han den billig..såvidt jeg kan huske kostet den nærmere 7k,nå skal sant sies at jeg lider av altzeimers "light"(tror det er alderen som tar meg igjen) men uansett var det en dyr amp i sine dager og noe av det "beste" man fikk Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Da fikk han den billig..såvidt jeg kan huske kostet den nærmere 7k,nå skal sant sies at jeg lider av altzeimers "light"(tror det er alderen som tar meg igjen) men uansett var det en dyr amp i sine dager og noe av det "beste" man fikk Helt klart noe av d beste du fikk for penger. Ble brukt på 2x15" cerwin vega XL15D og ett komp.sett fra Boston. Spilte helt sinnsykt i en liten fiesta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jeg har denne forsterkeren selv og den er helt konge. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Står mellom denne og en 4-kanaler fra emphaser som jeg får brukt får 2k nå... Får se hva det blir til :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Står mellom denne og en 4-kanaler fra emphaser som jeg får brukt får 2k nå... Får se hva det blir til :) Hva er modellbenevnelsen på den Em-Phaser forsterkeren? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hva er modellbenevnelsen på den Em-Phaser forsterkeren? Mvh Pål Anerikke. Regner med at den er bra siden den er brukt sammen med Emphaser 2350 til sub. Dette stod i en bil som var med i EMMA. Kan prøve å finne benevnelse imorgen. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Grunnen til at jeg spør er at jeg solgte Em-Phaser i 1995-1998. Den modelle husker jeg ikke benevnelsene på, men det var en 2-kanaler som hette 275, en 4-kanaler som hette 475 og en diger 2-kanaler som hette 2150. Hvilke boskatver som stod foran "275", "475" og "2150" husker jeg ikke. Muligens det var EA eller MS. Uansett så er det en serie med forsterker jeg kan godt anbefale deg å kjøpe. Krefter i massevis! Men alt koker ned til smak og behag... Det finnes jo så mye å velge i "der ute". Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg