Gå til innhold

Denon Dca 800

Ranger emnet

zews^^

Anbefalte innlegg

Dette er gode greier ja..

Har hatt en slik selv for maaaange år siden, i 97 tror jeg. Spillte konge i forhold til mange andre forsterkere da.. Så hvis du får en bra pris på den er den ikke noe dårlig kjøp...

Og du kan greit drive ett helt system på den..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gode greier ja..

Har hatt en slik selv for maaaange år siden, i 97 tror jeg. Spillte konge i forhold til mange andre forsterkere da.. Så hvis du får en bra pris på den er den ikke noe dårlig kjøp...

Og du kan greit drive ett helt system på den..

Husker du ca. nypris da? 2000 for en sånn en kan vel ikke være ille? :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk han den billig..såvidt jeg kan huske kostet den nærmere 7k,nå skal sant sies at jeg lider av altzeimers "light"(tror det er alderen som tar meg igjen) men uansett var det en dyr amp i sine dager og noe av det "beste" man fikk

Helt klart noe av d beste du fikk for penger.

Ble brukt på 2x15" cerwin vega XL15D og ett komp.sett fra Boston.

Spilte helt sinnsykt i en liten fiesta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spør er at jeg solgte Em-Phaser i 1995-1998.

Den modelle husker jeg ikke benevnelsene på, men det var en 2-kanaler som hette 275, en 4-kanaler som hette 475 og en diger 2-kanaler som hette 2150.

Hvilke boskatver som stod foran "275", "475" og "2150" husker jeg ikke. Muligens det var EA eller MS.

Uansett så er det en serie med forsterker jeg kan godt anbefale deg å kjøpe. Krefter i massevis!

Men alt koker ned til smak og behag...

Det finnes jo så mye å velge i "der ute".

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider