Nameless Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 tenkte jeg skulle slenge inn denne modden jeg: Org. Mod. C&C? hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Vart fin den, nice carbon... Hva med nye felger isteden for å farge dei litt? hyggelig å høre at carbonen var bra for det er første gang jeg lager carbonpanser. og jeg har bytta de orginalet felgene, men de ser veldig like ut.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ligna skummelt mye på en civic.. Nice men u-nice carbon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ord. Meget nice carbon hellothere Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ligna skummelt mye på en civic.. Nice men u-nice carbon.. ser ikke helt at det ligner på en civic jeg men... syns det ligner skummelt mye på en audi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 minner mye om mazda i fronten felgene var sjukt flate finn deg felger i så å si eksakt samme vinkel, brukt så lite distort som mulig! grei CF til første gang, litt grov ser det ut til fet bil Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ligna skummelt mye på en civic.. Nice men u-nice carbon.. civic? hmm. ser ikke helt det jeg mn.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Få slengt på en grill, bilen ser mongo ut uten.... Men bruk gjerne den formen på panseret, trur det kan bli veldig bra... Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Få slengt på en grill, bilen ser mongo ut uten....Men bruk gjerne den formen på panseret, trur det kan bli veldig bra... vil ikke ha no grill jeg. syns det ser bra ut uten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Trur det skulle ha gjort seg med lavere frontfanger, sideskjørt og en liten bredding :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg