tohola Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Blir jo billigere å kjøpe en felgpakke med alu felger og dekk enn å kjøpe 4 stålfelger for 1800kr + dekk. Dekk er ofte billigere i Norge enn i Sverige. http://www.tevodekk.no http://www.interdekk.no Disse har bra priser, Tevo sender fraktfritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Blir jo billigere å kjøpe en felgpakke med alu felger og dekk enn å kjøpe 4 stålfelger for 1800kr + dekk. Dekk er ofte billigere i Norge enn i Sverige. http://www.tevodekk.no http://www.interdekk.no Disse har bra priser, Tevo sender fraktfritt! Ja, nå ligger jo 100SEK verdt 83NOK. Så du sparer litt der, men prisen hos Tevo var gode dem. Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 absolutt ikke meininga å ødelegge tråden din med hjuldiskusjon! men greier ikke å dy meg når jeg leser at 15" orginale volvo-stålfelger er noe en får kasta etter seg!! 14"ja, men 15" begynner å bli svært sjeldne, og en av grunnene er at i rally og andre bilsporter det trengs, får en slicks MYE billigere åp 15" enn 14"! så om noen av dere har et sett 15" har jeg en kompis som kjører 242orginal nasjonalklasse, som er temmelig sugne på et sett til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 absolutt ikke meininga å ødelegge tråden din med hjuldiskusjon! men greier ikke å dy meg når jeg leser at 15" orginale volvo-stålfelger er noe en får kasta etter seg!! 14"ja, men 15" begynner å bli svært sjeldne, og en av grunnene er at i rally og andre bilsporter det trengs, får en slicks MYE billigere åp 15" enn 14"! så om noen av dere har et sett 15" har jeg en kompis som kjører 242orginal nasjonalklasse, som er temmelig sugne på et sett til! hehe, en venn av meg har spurt meg om j vet om 15" ståfelger fra volvo (940) for han skal ha dem på sin 242, kjører nasjonal han også, så er ikke noe som kommer fra åpen himmel virker det som...! :) men, nå må vi slutte å ødelegge tråden om 740`n her ;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Kjenner en som har ca 45->50 stk volvo original stålfelg med sommerdekk. (brukes når han sladder og herjer. han har vel hatt flere før) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Pen bil du har :) stylinga er godkjent i mine øyne :) mye penger har den kostet deg? Hva slags felger er det du er på jakt etter da? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hehe, en venn av meg har spurt meg om j vet om 15" ståfelger fra volvo (940) for han skal ha dem på sin 242, kjører nasjonal han også, så er ikke noe som kommer fra åpen himmel virker det som...! :) men, nå må vi slutte å ødelegge tråden om 740`n her ;) dette er siste ot post fra min side! men 240 og 940 ble levert med 15" stål, og 740 som ble levert standard med aluhjul, hadde 15" reserve.. hehe har selv 8 stålfelger med jalladekk som skal få spoles opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Pen bil du har :) stylinga er godkjent i mine øyne :) mye penger har den kostet deg?Hva slags felger er det du er på jakt etter da? Mvh Erik Nøyaktig hvor mye alt har kostet meg er jeg ikke helt sikker på... Men at det er passert 30000 (uten innkjøp av selve bilen) er jeg helt sikker på. Er ute etter 18"+. Er enda usikker på om det blir felgkant eller ikke. Prioriterer motor i første omgang nå, så får vi se ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 et kjapt spørsmål, hvilke tåkelys bruker du i de ytterste hullene på T-rød fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 John-K: Deg j møtte i fint sig opp forbi kirkebakka i hamar i går kveld? rett ved kirka... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten e Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hvor har du fått tak i de blåe diodene bak tallskjiva?? ver snill å svar va jævla konge det der altså det va ret å slett mann Siter (lappen kommer i slutten av mai) 740gl 2,3i 230f (parkert) Honda Px= stikkflammer og døden nær (stjålen) Suzuki smx 70cc Har dysleksi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 http://www.dioder.no Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 har ikke tilfeldigvis artikelnummeret hos dioder.no som passer på volvo sokkel? tenker på bak skivene, og eller rundt forbi i dashen..hadde bært tøft med blått der og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Jeg HATER de bilene der, men den der var rett og slett gjennomført sexy! Jeg liker'n! <3 Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hmm, skal se hva jeg kan komme opp med. er nom ikke umulig at jeg har det. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg