volvo power Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har gått til innskaffelse av en slik motor, men lurer litt på vordan det er med ledningsnettet, bør en bruke det orginale til motoren, eller frå F motor til 740?? Motern skal inn i ein 760, 84`. Er det noen som tar på seg å fikse ledningsnettet, eller noen som skal selge ett som passer direkte?? Håper på svar, da motoren skal vere på plass så fort som mulig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Lurer og på om eg kan bruke bensinpuma som sitt der(til B28E), eller om eg må bytte den ut?? Kan eg da evt. bruke frå ein F motor?? Hadde håpa på svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ingen som veit no, ell gidd svare?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg vil anbefale å få tak i et ledningsnett som er fra en ft/fk motor. Arild Solberg kan sikkert selge deg et ferdig klipt. Tror bensinsystemet ditt kan brukes. Vist ikke er det uansett fort gjort å bygge om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ok, Det følger jo med ett ledningsnett som er orginalt til motoren da. men det er vel enklest å få han til å ordne det?? Eller går det ann om man får tak i ett koblingssjema?? Takker for svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Forresten vil du sende meg nummret til Arild solberg??Prøvde å søke, men fannt utallige alternativ!! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 47065072. Han orda et ledningsnett til meg. Ble veldig lettvint og fint. Han kan du oxo spørre om alt av trim + div. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Tusen takk for hjelpa SATYR, da fæ e tru d bli ordning;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg