Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hei og hopp alle sammen... For å videreutvikle dB Drag Racing i Norge så "søker" vi etter ett par personer som kan hjelpe til, dette arbeidet har vi per idag ingen mulighet til å lønne, men kanskje i fremtiden... Vi søker etter en person som kan være "pressekontakt" for dB Drag Racing. Jobben går ut på å informere presse om store konkurranser og drive litt "lobbyvirksomhet" ut mot bilblader for reportasjer etc og kanskje få en fast spalte i en av de "nye" bilbladene som er på markedet nå. Ideer for å nå ut til ett større marked er også viktig. Mail meg på tor@dbdragracing.no hvis du er interessert.... Vi søker også etter en person som webasvarlig på http://www.dbdragracing.no som er dyktig på php og som kan "vedlikeholde" sidene våre og holde de oppdatert. NdBDRA kommer i 2006 med SMS tjenester for informasjon og andre tjenester. Vi skal også oppdatere vårt mail system. (Enkle oppdateringer gjør jeg selv, men dette er snakk om større oppdateringen.) Mail meg på tor@dbdragracing.no hvis du er interessert.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Bra initiativ! Vi må få sporten mer synlig! Skulle gjerne gjort noe, men ikke lett å bo i Finnmark.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Bra initiativ! Vi må få sporten mer synlig! Skulle gjerne gjort noe, men ikke lett å bo i Finnmark.. Jeg har meldt min interresse hvertfall, så får vi jo se hva han gjør med det, hehe.. Men noen reportasjer osv fra finnmark må det vel også bli anledning til.. Som jeg også har sagt til Tor Steinar, tror ikke dette nødvendigvis er jobb for bare en person, men kanskje ett lite samarbeid mellom flere personer strategisk plassert i Norge. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Du sier noe der.. Akkurat nå er jeg i Trondheim, men flytter meg nok nordover snart.. Er jo ikke all verden med konkurranser der, men kunne gjerne vært med på å få til noe. Miljøet oppe i Finnmark er nemlig rimelig stort. Kunne tenkt meg sånn del på dbdragracing.no hvor biler fra forskjellige steder i Norge blir presentert med litt bilder og tekst. Dette ville også fått opp interessen hos flere tror jeg. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det kan absolutt være en ide og ha flere personer til å gjøre denne jobben ja... Det jeg kanskje gjør er å utnevne en person som har ansvaret, også kan denne personen "knytte" til seg flere... Jeg må si det "lille" Peder Myhre har gjort iår mot feks Gatebil "filmen" har vært veldig bra, og det kan jo være noe å videreutvikle... Jeg er også interessert i å komme i kontakt med personer som kan hjelpe til på "lokale steder" i Norge. UTEN at jeg kan bekrefte at vi skal gjøre det per idag, så håper jeg og tror at vi i 2006 skal kjøre en egen "On Tour With dB Drag Racing" i Norge. Dette blir da en tur hvor vi kommer til å reise rundt i Norge og arrangere flere konkurranser per uke. Det er MYE som skal klaffe for at vi får til dette, men jeg håper vi får det til.... Jeg har allerede begynt å planlegge 2006 sesongen. Det er ikke til å stikke under en stol at vi må ned "på grasrota" i bilstereokonkurranser, på en måte så er det derfor dB Drag Racing drar veldig mange deltagere på steder hvor vi aldri har vært, dette vil jeg "ri på" og håper med en sånn "tour" at vi kan få flere deltagere fra steder hvor vi aldri har vært... Det er også mulig at vi kommer med en "light" versjon av dB Drag Racing til neste år, denne "versjonen" har blitt brukt i tyskland i flere år, men jeg må ha godkjenning av Wayne før jeg kan si noe mer om det... Så har DU noen gode ideer, så mail meg gjerne... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ser ut som en god ide dette Tor Steinar. Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 kan du forklare litt hva den light versjonen går ut på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg har allerede begynt å planlegge 2006 sesongen. Det er ikke til å stikke under en stol at vi må ned "på grasrota" i bilstereokonkurranser, på en måte så er det derfor dB Drag Racing drar veldig mange deltagere på steder hvor vi aldri har vært, dette vil jeg "ri på" og håper med en sånn "tour" at vi kan få flere deltagere fra steder hvor vi aldri har vært... Så har DU noen gode ideer, så mail meg gjerne... Hadde det ikke vært mulig å fått til ett møte, via msn eller ett passordbeskyttet forum for litt mer diskusjon ang. dette... Så kan vi få med en liten gjeng og diskutere litt hva man kan gjøre fremover for å øke interessen... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Du kan bruke dommerforumet på http://www.dbdragracing.no tror du har tilgang der, hvis ikke så får du maile meg... dB Drag Racing "light", kjøres uten stiger, bare med "kvalifisering", så vil den som spiller høyest i "kvalen" vinne... Dette for å gjøre det enklere å ha en konkurranse og raskere.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 hmm, ja. det vil bli lettere, det er sant. men personlig tror jeg ikke at at det ville blitt på langt nær like morsomt kanskje. for det første rekker jo folk knapt å møte opp før de kan begynne å pakke. for det andre blir det vel veldig lite publikum av det siden tiden er så kort. med tanke på de ekstremt intreserte tilskuerene vi har hatt så langt som bare LØPER bort til oss så snart de ser en db-drag vogn... :hammer mulig jeg er litt vel pessimistisk nå.. men dere må jo for all del prøve å se om det fungerer. det er jo tross alt dere som kan dette, jeg bare deltar jeg, hehe... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 En "light" versjon er kun på noen konkurranser, ikke alle.... Vi har på noen steder probler med å "holde" deltagerne der helt til konkurranseslutt, de skjønner ikke bracketen (eller stigen om du vil).... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Høres kult ut den turne ideen . Det med Db konkurranser hver helg på små steder har jo ikke ført no godt med seg tidligere . Ville sikkert vært noe annet om noen som gjør dette på et skikkelig vis hadde dratt rundt å arrangert . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Du tar feil der Frank.... Jo flere konkurranser vi har, jo flere deltagere har vi på andre konkurranser og på finale... Har oversikt over det.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Men dere har vel ikke flere på finalen fra Finnmarka og Troms etter de konkurransene som var der ?? eller tar jeg feil der også . Tror du vet hva jeg tenker på, har kun godord om det dere driver med sørover og de konkurransene dere har arrangert . Men tiden går fort så det jeg sikter til er vel foreldet :) Beklager det Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg skjønner nå at du tenker på de konkurransene som har vært "nordpå" men de tenker jeg ikke på så mye lengre ;) De konkurransene vi har hatt her og våre arrangører har hatt her, og da mener jeg sørpå, har bidratt til flere deltagere, ja... Om de konkurransene vi har hatt og har "Nord for Trondheim" gjør at vi får flere deltagere på finalen så kan jeg bare si, nei det gjør ikke det... Men det gjør at butikkene selger mere utstyr, helt klart... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg