Gå til innhold

Prosjekt A3 har startet!

Ranger emnet


speedUP

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut dette! Hva slags materiale er det i panseret?

 

hei igjen

 

Takker for positiv respons, alltid hyggelig å høre!

 

(Begynner å bli mektig lei å vente på deler nå.....)

 

Ang materiale, så er det vist noe som heter GFK hvis jeg ikke husker feil,mener det er en blanding med glassfiber og no annet stasj. Virker veldig stivt og bra.

 

Til Mojo

Xenon er noe jeg har veldig lyst på, eller ihvertfall lykter med mørke reflektorer. Noen her som har lykter med mørke reflektorer er bilder av interesse :)

 

 

André

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke så mange lykter med mørke reflektorer til A3. De eneste jeg kommer på er prosjekterte lykter, altså ikke produsert enda.

 

Det er sånne jeg tenker på,men frykter at de er helt håpløse og få justert riktig.

kjøpte noe lignende til 206'n jeg hadde, de måtte jeg bare returnere, de var rett og slett ubrukelige.

 

hvis noen har gode erfaring med disse lyktene, let me know :)

 

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke så mange lykter med mørke reflektorer til A3. De eneste jeg kommer på er prosjekterte lykter, altså ikke produsert enda.

 

Det er sånne jeg tenker på,men frykter at de er helt håpløse og få justert riktig.

kjøpte noe lignende til 206'n jeg hadde, de måtte jeg bare returnere, de var rett og slett ubrukelige.

 

hvis noen har gode erfaring med disse lyktene, let me know :)

 

A

 

Får snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fanger da? Har en RS4-front om du vet noen som er interessert.. Billig

 

 

henta en Rieger "s3" fanger. Synd det er mange som har det, men men.

Kjenner ingen andre som har A3 så veit ikke om jeg kan hjelpe deg der gitt :)

 

André

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sinnsykt fet styling! Panseret va bare toppen på kaken :D Holder selv på å finne ut hvilken styling jeg skal ha til min A3 1.8T Q. men denne stylingen va sinnsykt fet!

Gleder meg til å se resultatet :D

 

Foressten, har du Kenneth A3T bilde av frontfangeren? Hvis den fortsatt er til salgs da, prøver å finne en frontfanger selv.

Audi TT 2.0TFSI 2010 mod

Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt)

Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt)

Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt)

Audi Coupe 10V (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt fet styling! Panseret va bare toppen på kaken :D Holder selv på å finne ut hvilken styling jeg skal ha til min A3 1.8T Q. men denne stylingen va sinnsykt fet!

Gleder meg til å se resultatet :D

 

Foressten' date=' har du Kenneth A3T bilde av frontfangeren? Hvis den fortsatt er til salgs da, prøver å finne en frontfanger selv.[/quote']

 

 

Takker så mye :)

har fått på frontfangern og gitter nå,bilder kommer asap.

 

Det finnes en del fin styling til A3 så det er bare å lete,men husk at det ofte tar Laaaaaaaaaang tid å få deler så hvis du har planer om å få bilen i stand til sommern er det bare å bestille deler nå!

 

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår