Jeppe Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Med sideskjørt problem mener jeg,bilen er nokså lav med sideskjørtene på, så hvor mye kan jeg senke bilen før det blir et problem over f.eks fartshumper.Håpet på noen med samme skjørte kunne komme med noe innspill? Det er veldig vanskelig å komme med noe svar på. Tror ikke det er så mange som har slike skjørter. Men om du kjøper justerbart så er det jo bare å stille det inn riktig. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Er det ikke strekk på dekka som er meningen da?:)Det er grunnen til jeg kjøper brei felg iallefall. Det er pent som bare det. Hehe joda, ville bare forklare hvordan det kom til å bli jeg.. :) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado_power Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 OK,takker alle som har tatt seg tid til å svare. Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg