TurboKnut Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg trenger et dashbord (og frontdeler) til en Saab 9-3 SS (2003 eller nyere). Hvor finner jeg en søkebase for svenske bilopphuggerier? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 http://www.bildelsbasen.se/ Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 kanskje ikke det som flyter rundt? ikke at jeg har sjekka, men... Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Har fått tak i et fra Eirikoo's link - pluss panser, fanger, framskjermer, lykter et.c i samme farge som bilen faktisk... Nei - det er ikke mye slikt som flyter rundt til nye 9-3 modellen. Lærdommen må bli at man ikke skal KJØRE TVERS IGJENNOM buss-skur som står ved siden av veien.... :wave :wave :wave Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det hørtes ut som en bra konklusjon.. men nå vil jeg høre detaljer :D Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det er lagt lokk på saken..... :hammer Først: DET VAR IKKE MEG.... hehe. Om jeg har forstått det riktig så var det en som sovnet bak rattet. Han kjørte i 90 med cruise-controllen på og dro av veien, fortsatte i 90 tvers igjennom et buss-skur og fortsatte 2-300 meter ut på et jorde der den stoppet i en høyspentmast. Faktisk så langt ut på jordet at de ikke kunne bruke kranbil for å få den på veien igjen. Bilen som ikke var gammel eller kjørt langt ble kondemnert og har nå blitt kjøpt for å rettes igjen. Egentlig klarte den seg veldig bra, men fronten (pluss streifskader på taket) fikk seg en smekk slik at stort sett alle airbagene løste seg ut. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 kan jeg spørre hvordan du fikk tak i den og hvor mye du måtte betale?? info om bilen ? Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 04 9-3 SS Vector 1.8t Auto, fullskinn, ca 11.000 km. Bilen er kjøpt for oppbygging fra forsikringsselskapet - ca 100.000 kr. Angrer litt på at det ikke ble søkt om karosseribytte, men det er stort sett bare blikkskader samt airbags så det er greit å skifte ut med nye deler. Bilen er kjøpt av et godkjent karosseriverksted og ikke av meg. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hehe.. Sovnet med cruisecontroll på må være årets dårligste idè... Bilder av bilen din..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg